کد خبر: ۲۸۶۲۳۱
زمان انتشار: ۱۲:۲۷     ۲۴ دی ۱۳۹۳
در حالی که تمرینات پرسپولیس شدت یافته است اما بازیکن جوان و جنجالی این تیم حاشیه جدیدی را ایجاد کرده است.

به گزارش پایگاه 598، اردوی تیم فوتبال پرسپولیس در شهر رأس‌الخیمه امارات در سکوت کامل خبری دنبال می‌شود. تمرينات این تیم از روز اول سبك بود اما روز گذشته شدت يافت.

 

سرخپوشان صبح و عصر تمرين مي‌كنند تا آماده و مهياي شروع دوباره ليگ شوند. فشار تمرينات به حدي بالاست كه بازيكنان بعد از جلسات تمريني فوراً به هتل برمي‌گردند.

 

برخی از سرخپوشان که تحمل فشار تمرینات بدنسازی را ندارند، با زبان طنز از حمید درخشان خواهش کرده اند دست از این همه ظلم به بازیکنان بردارد!

 

درخشان که هر روز با شورت کوتاه ورزشی سر تمرین تیمش حاضر می‌شود، با خنده به یکی از بازیکنان گفت: «زمان ما بدنسازی سخت‌تر بود چون تا یکی از بازیکنان از هوش نمی‌رفت، پروین تمرین را تمام نمی‌کرد!»

 

آن بازیکن هم فوراً قانع شد و بدون اعتراض به کارش ادامه داد!

 

يكي از مربيان به شوخي به بازيكنان در راه بازگشت از تمرين گفت: «خوبي تمرينات سنگين به اين است كه به دلیل خستگی هيچ بازيكني به شيطنت و فرار از اردو فكر هم نمي‌كند!»

 

اما وضعیت پیام صادقیان با بقیه فرق دارد. وی که نمی‌تواند زندگی آرامی داشته باشد و هر دو، سه روز یک‌بار جنجال درست می‌کند، در این اردو نیز دردسر جدیدی به وجود آورد. او که در بین بازیکنان این تیم به "فراری از تمرینات بدنسازی" شهرت دارد، با بهانه سرماخوردگی در اتاق خود ماند تا همراه سایر بازیکنان تمرین نکند.

 

گفتنی است شرایط صادقیان باعث ناراحتی و عصبانیت کادرفنی شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها