کد خبر: ۲۸۶۱۶۳
زمان انتشار: ۱۰:۴۵     ۲۴ دی ۱۳۹۳
مدیرعامل اسبق باشگاه پرسپولیس گفت: «یکی از کارهای خوب دیگر سازمان خصوصی سازی این است که وضعیت بدهی باشگاه پرسپولیس روشن شده و جلوی دعواها گرفته شده است.»

به گزارش پایگاه 598، محمد رویانیان درباره اینکه آیا از تهیه کننده و مجری برنامه 90 شکایت کرده است اظهار داشت: «بله من از ایشان شکایت کردم. اما شکایتم را پس گرفتم.»

 

وی درباره این شایعه که گفته می شود عادل فردوسی پور به دلیل شکایت رویانیان ممنوع الخروج شده بود گفت: «از این مساله بگذریم. نمی دانم و از این قضیه اطلاعی ندارم.»

 

رویانیان درباره اینکه چه نظری درباره ارزش گذاری استقلال و پرسپولیس به رقم 290 میلیارد دارد اظهار داشت: «اگر می خواهند خصوصی سازی کنند این فرآیند باید به معنای واقعی صورت گیرد. خصوصی سازی استقلال و پرسپولیس خوب است و یک گام رو به جلو است اما ایراداتی دارد. یکی از کارهای خوب دیگر سازمان خصوصی سازی این است که وضعیت بدهی باشگاه پرسپولیس روشن شده و جلوی دعواها گرفته شده است. به نظرم می توان منطقی تر به مساله نگاه کرد و جلوی شایعات بی اساس را گرفت.»

 

وی درباره اینکه چه بخشی از آن ایراد دارد گفت: «در بیانیه سازمان خصوصی سازی متوجه شدم بندهایی از آن دچار ایرادات اساسی است. اینکه می گویند باید مبلغ 60 درصد باقیمانده در دو سال پرداخت شود. این بحث یک سری اشکالات دارد. این نحوه پرداخت کمی غیرطبیعی است.»

 

رویانیان افزود: «این بند باید 20_80 شود و حداقل 5 و حداکثر 10 ساله بازپرداخت انجام شود. از این کارها می توانست انجام شود.»

 

وی تاکید کرد: «از دیگر اشکالات این است که هنوز بحث مالکیت درفشی فر روشن نیست. حتما فکر این مساله را کرده اند.»

 

رویانیان درباره اینکه آیا علاقه دارد خودش سهام پرسپولیس را خریداری کند یا نه گفت: «من چنین پولی ندارم و در حال حاضر نیز لباس مقدس نظامی را برتن دارم ضمن اینکه تاکنون در خصوص این موضوع فکری نکرده ام.»

 

وی در پاسخ به این پرسش که آیا فکر می کنید پروسه خصوصی سازی سرخ آبی ها با موفقیت انجام شود، تاکید کرد: «در پروسه خصوصی سازی دو باشگاه استقلال و پرسپولیس می دانم دارد چه اتفاقاتی می افتد اما در شرایط فعلی نمی توانم چیزی بگویم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها