کد خبر: ۲۸۶۱۱
زمان انتشار: ۱۸:۱۰     ۰۸ آذر ۱۳۹۰
به گزارش پایگاه 598، دانشجویان ایرانی در اعتراض به اقدامات ستیزه جویانه استعمار پیر، باغ قلهک را تصرف کرده و پرچم ایران را در این مکان برافراشتند.

این اقدام در حالی است که در روزهای گذشته مجلس شورای اسلامی نیز طرح کاهش ارتباط با انگلیس را به تصویب رسانده است و همچنین مجلس مهلتی دو هفته ای را برای خروج سفیر انگلستان از خاک ایران در نظر گرفته است.

گفتنی است امروز دانشجویان دانشگاه های تهران با تجمع در مقابل سفارت انگلیس با تاسی از دانشجویان پیرو خط امام(ره) درذسال 58 در مقابل سفارت انگلیس با سر دادن شعار "دانشجو می میرد، ذلت نمی پذیرد" مراتب اعتراض خود را نسبت به سیاست های خصمانه و دخالت های مکرر دولت انگلیس در ایران اعلام کردند.

تجمع‌کنندگان تصاویر شهیدمجید شهریاری، دانشمند هسته‌ای ایران که سال گذشته در چنین روزی توسط عوامل استکبار به شهادت رسید را در دست داشته و شعارهایی همچون مرگ بر آمریکا، مرگ بر انگلیس، مرگ بر اسراییل، دانشجو بیدار است از انگلیس بیزار است، علمدار ولایت بسیجیان فدایت و. . . سر می دادند.

همچنین دقایقی پیش خبرگزاری فارس نوشت: نیروی انتظامی چندین حلقه نیروی یگان ویژه در برابر ساختمان سفارت انگلیس تشکیل داده است و از می‌کوشد تا دانشجویان معترض را به بیرون از سفارت هدایت کند.

برپایه این گزارش گروهی از دانشجویان معترض در داخل سفارت انگلیس حضور داشته و بر باقی‌ماندن در محوطه داخل سفارت اصرار دارند که تلاش‌ها برای خارج کردن آنان ادامه دارد.

جمعیت مقابل سفارت انگلیس نیز با هدایت نیروی انتظامی پراکنده شده و در سطح خیابان فردوسی به حرکت درآمده‌اند.

شنیده‌ها حاکی است که تعدادی از دانشجویان معترض از سوی نیروی انتظامی بازداشت شده‌اند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۲
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
ارسال نظرات
رهگذر
NORWAY
۰۳:۰۹ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۲
۰
خوب شد ولی حیف که خیلی دیر انجام شد، هر چند که ماهی را هر وقت از آب بگیری تازه است.
..... دست و بازوی شما را از راه دور میبوسیم...
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۲:۳۱ - ۰۹ آذر ۱۳۹۰
۱
۰
هرچه ما می کشیم از انگلیس است دانشجویان کارخوبی کرده اند ایکاش منهم انجا بودم مرگ بر انگلیس
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها