کد خبر: ۲۸۶۰۷۷
زمان انتشار: ۲۰:۱۱     ۲۳ دی ۱۳۹۳
هافبک پيکاني ها از شرايط تيمش راضي است. او مي‌ گويد اين تعطيلات مي‌ تواند به بهتر شدن روند تيمشان نيز کمک کند.
به گزارش "ورزش سه" امیرحسین فشنگچی در مورد شرایط اردویشان در کیش گفت: اردوی کیش خیلی خوب بود فشار تمرینات نیز همین طور. دو بازی دوستانه هم با تیم های منتخب کیش و صنعت نفت آبادان انجام دادیم که در هر دویش هم پیروز از میدان خارج شدیم. البته این را بگویم که صنعت نفت خیلی تیم خوبی بود.

او در مورد اینکه بازیکنان قدیمی و جدید با هم به هماهنگی رسیده اند یا خیر ادامه داد: وقتی که در اختیار داریم خیلی زیاد است و به هماهنگی تاکتیکی ما کمک می‌ کند. ما می‌ خواهیم با قدرت بازی ها را شروع کنیم. به همین خاطر این تعطیلی برای هر تیمی بد باشد برای ما خوب است چون هم مربی مان عوض شده و بازیکنان جدید هم زیاد داریم. شک نکنید که رتبه مان آخر فصل تک رقمی خواهد بود.

فشنگچی که یکی از باتجربه های لیگ است در مورد برد تیم‌ملی در دیدار با بحرین افزود: همیشه بازی اول سخت است و طبیعتا همه تیم ها احتیاط می‌ کنند اما ایران خوب بازی کرد.

انشاالله به عنوان تیم اول بالا برویم. امیداورم قطر نخواهد بیاید بازی با امارات را جبران کند. اگر به عنوان تیم اول از گروه صعود کنیم و در ادامه به ژاپن هم نخوریم حتما تا نیمه نهایی صعود می‌ کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها