کد خبر: ۲۸۶۰۴۴
زمان انتشار: ۱۴:۲۲     ۲۳ دی ۱۳۹۳
هافبک تیم فوتبال استقلال تهران تأکید کرد این تیم برای دستیابی به عنوان قهرمانی لیگ برتر باید خیلی کم امتیاز از دست بدهد.

به گزارش پایگاه 598، یعقوب کریمی در مورد اردوی تیم استقلال در کیش اظهار داشت: اردوی بسیار خوبی را پشت‌سر گذاشتیم و بعد از بازگشت به تهران بدن‌های بازیکنان ریکاوری خواهد شد تا در بهترین شرایط قرار بگیریم. خوشبختانه تمرینات خوبی انجام دادیم و امیدواریم در شروع دوباره لیگ برتر نتایج خوبی بگیریم.

 

وی در پاسخ به این سؤال که استقلال چقدر برای قهرمانی شانس دارد، خاطرنشان کرد: ما هم به اندازه دیگر مدعیان شانس داریم و فکر می‌کنم شانس همه مدعیان برابر است. البته الان پنج امتیاز با صدر جدول فاصله داریم و باید این اختلاف را خیلی زود جبران کنیم. ما باید در نیم‌فصل دوم خیلی بیشتر تلاش کنیم و اگر قهرمانی می‌خواهیم باید خیلی کم امتیاز از دست بدهیم.

 

هافبک تیم فوتبال استقلال همچنین در مورد برتری تیم ملی فوتبال کشورمان مقابل بحرین و شانس قهرمانی این تیم، خاطرنشان کرد: گرفتن سه امتیاز در اولین بازی بسیار مهم بود و ان‌شاءالله ایران در بازی‌های بعدی باز هم نتایج خوبی بگیرد. به نظر من تیم ملی این شانس را دارد که قهرمان آسیا شود.

 

تسنیم

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها