کد خبر: ۲۸۵۹۹۹
زمان انتشار: ۱۳:۳۱     ۲۳ دی ۱۳۹۳
وينگو بگوويچ سرمربي مس رفسنجان که پس از چند روزي تعطيلات دوباره در تمرينات تيمش حاضر شده، معتقد است که اين تيم را براي حضور در ليگ‌برتر، نيم فصل دوم به ميدان خواهد فرستاد.

 

به گزارش پایگاه 598،بگوویچ به خبرنگار "ورزش سه" گفت: من استرالیا، کره، ژاپن و ایران را در نیمه نهایی می‌ بینم.

از کانون مربیان متشکرم

من از انتخاب کانون مربیان اطلاعی نداشتم و الان از شما می‌ شنوم که من را به عنوان مربی دوم جدول انتخاب کرده اند و بابت همین رای آنها هم از مربیان حاضر در کانون تشکر می‌ کنم که لیگ یک را هم مثل لیگ‌برتر دنبال می‌ کنند و برای فوتبال کار کارشناسی انجام می‌ دهند. اما بهتر است به جای اینکه تنها به نتایج تیم ها امتیاز بدهند به کاری که مربی انجام می‌ دهد، اینکه چقدر بازیکن می‌ سازد و مسائل اینچنین امتیاز بدهند.

تیم را برای صعود به لیگ‌برتر بسته ام

من در نیم فصل دوم تیمم را در همین رفسنجان تمرین دادم، متاسفانه مشکل سربازی به تیم ما هم رسید و من دو، سه بازیکنم را به این شکل از دست دادم. اما سعی کردیم بیشتر تمرین کنیم و 2 بازیکن جدید به اسم مهدی نوری و محمد سلیمانی هم به ما اضافه شدند، من تیم را برای لیگ‌برتر بسته ام و تا الان موفق شدیم در صدرجدول گروه خودمان باشیم. امیدوارم که بتوانم با این بازیکنان جوان به لیگ‌برتر صعود کنم.

برد در اولین بازی مهم بود

من بازی های ایران در آسیا را کم و بیش دنبال می‌ کنم اما متاسفانه بازی با بحرین را به طور کامل ندیده ام به عقیده من نتیجه گیری در اولین بازی خیلی مهم است و تیم‌ملی موفق شد به این مهم دست پیدا کند. گل های حاج‌صفی و شجاعی هم تعیین کننده بود هر چند که ایران می‌ توانست آمار گل هایش را بالاتر ببرد. من بازی امارات را هم دیدم، این تیم نسبت به سایر تیم های حاضر در گروه منسجم تر و بهتر است، اما امیدوارم که ایران موفق شود و از این گروه به عنوان تیم اول صعود کند.

استرالیا، کره، ژاپن و ایران را در نیمه نهایی می‌ بینم

من استرالیا، کره، ژاپن و ایران را در نیمه نهایی می‌ بینم. من فکر می‌ کنم استفاده کی‌روش از جوان ها می‌ تواند راه گشا باشد، همانطور که دیدید در بازی مقابل بحرین هم از دو بازیکن جوان یعنی غفوری و پورعلی‌گنجی استفاده کرد و فکر می‌ کنم که آنها توانستند جواب اعتماد کی‌روش را بدهند و به همراه حاج‌صفی بهترین بازیکنان زمین باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها