کد خبر: ۲۸۵۹۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۳۷     ۲۳ دی ۱۳۹۳
هافبک تیم سپاهان گفت: «تمام تمرکزمان روی این است که قهرمان شویم و فکر می کنم ابزار لازم برای رسیدن به این موفقیت را هم داشته باشیم.»

به گزارش پایگاه 598، محمدرضا خلعتبری در رابطه با وضعیت سپاهان اظهار داشت: «خدا را شکر وضعیت خوبی داریم و تمام بازیکنان خیلی شاداب تمریناتشان را دنبال می کنند. اردویی در کیش برگزار کردیم که خیلی به بالا رفتن آمادگی بازیکنان کمک کرد. انشاءالله روز جمعه نیز به تهران می رویم تا 2 بازی تدارکاتی را نیز در اردوی تهران برگزار کنیم و آماده شروع دوباره لیگ شویم.»

 

وی در رابطه با اینکه سپاهان برخلاف برخی از تیم ها اردوی خارجی برگزار نکرد،‌ تصریح کرد: «شرایط اینطور بود که ما به اردوی خارجی نرویم و در واقع این نظر کادرفنی بود. البته زیاد هم مهم نیست که اردوی یک تیم در داخل باشد یا خارج از کشور. ما یک اردو در کیش داشتیم که چیزی از یک اردوی خارجی کم نداشت. قطعا رفتن به خارج از کشور باعث قهرمانی یک تیم نمی شود.»

 

مهاجم سپاهان درباره شانس قهرمانی تیمش عنوان کرد:‌ «تمام تمرکزمان روی این است که قهرمان شویم و فکر می کنم ابزار لازم برای رسیدن به این موفقیت را هم داشته باشیم. تیم ما در نیم فصل نخست نیز خوب کار کرد و با توجه به اینکه درگیر جام حذفی و آسیا نیستیم،‌ قطعا شانسمان برای قهرمانی بسیار بالاست.»

 

خلعتبری با اشاره به غیبت محرم نویدکیا اذعان داشت: «محرم را چند ماهی است که ندیدم و سر تمرین هم نمی آید. شنیدم که دنبال کارهای ویزای خود برای رفتن به آلمان است. او یکی از بهترین بازیکنان تاریخ سپاهان است و می تواند بازهم به ما کمک کند. به نظرم برای صحبت کردن از خداحافظی او زود است.»

 

وی در رابطه با برتری تیم ملی مقابل بحرین گفت: «بازی خیلی خوبی بود و واقعا بازیکنان ایران زیبا بازی کردند. خوشحالم که با بیش از یک گل بحرین را شکست دادیم و امیدوارم در ادامه نیز این روند ادامه داشته باشد. مردم توقع زیادی از این تیم دارند و به نظرم تنها قهرمانی می تواند مردم را راضی کند.»

 

مهاجم سپاهان درباره حضور 2 بازیکن این تیم در ترکیب تیم ملی عنوان کرد: «تمام بازیکنان تیم ملی عالی بازی کردند اما احسان و وریا ستاره های تیم ملی بودند. حاج صفی یک گل هم زد که به نظرم می تواند بهترین گل جام ملت های آسیا شود. امیدوارم در بازهای بعدی نیز این 2 بازیکن جزو نفرات اصلی باشند و در ترکیب تیم ملی بدرخشند.»

 

وی در خصوص صحبت های خوروش که گفته بود با درخشش غفوری و حاج صفی ثابت شد تعداد سپاهانی های تیم ملی کم است،‌ افزود: «الان دیگر وقت این صحبت ها نیست و فقط باید از تیم ملی حمایت کنیم. این نظر کادرفنی بوده اما قطعا بازیکنان دیگری هم بودند که از سپاهان می توانستند به تیم ملی کمک کنند. البته این صحبت ها چیزی را تغییر نمی دهد.»

 

خلعتبری با اشاره به مصدومیت بیگ زاده گفت: «هاشم بازیکن خوبی است که بعد از جام جهانی قبل از جام ملت ها نیز مصدوم شد. شاید بتوانیم بگوییم او بدشانس ترین بازیکن ایران است اما امیدوارم بدبیاری هایش تمام شود.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها