کد خبر: ۲۸۵۸۶۳
زمان انتشار: ۱۱:۰۰     ۲۳ دی ۱۳۹۳
مدافع تیم ملی گفت: «ما در مرحله گروهی باید سه فینال را برگزار کنیم. در تک تک این بازی ها با تمام وجود بازی می کنیم.»

به گزارش پایگاه 598، وریا غفوری درباره آخرین وضعیت تیم ملی در اردوی استرالیا عنوان کرد: «خدا را شکر اولین بازی رسمی ام در تیم ملی با برد همراه بود. ما روی نقاط ضعف و قوت تیم حریف کار کرده بودیم و می دانستیم که آنها در چه نقاطی خط حمله شان قدرت بیشتری دارند.»

 

وی در این باره که چرا کم نفوذ می کردی و آیا این به توصیه کی روش بوده یا نه، حاطر نشان کرد: «البته من در برخی از دقایق نفوذ هم می کردم. فکر می کنم توانسته باشم در اولین بازی عملکرد قابل قبولی داشته باشم.»

 

مدافع تیم ملی در ارتباط با جو ورزشگاه آمی پارک ملبورن اظهار داشت: «واقعا باید از مردم و هوادارانی که برای تشویق ما به ورزشگاه آمده بودند تشکر می کنم. امیدوارم که برای بازی بعدی جمعیت بیشتری به ورزشگاه بیایند چون تیم ملی ما به این حمایت ها نیاز دارد.»

 

غفوری در این خصوص که قطر با شکست 4 بر صفر برابر امارات در بازی بعدی اش باید برابر تیم ملی ایران قرار بگیرد توضیح داد: «ما در مرحله گروهی باید سه فینال را برگزار کنیم. در تک تک این بازی ها با تمام وجود بازی می کنیم. هدف و توصیه کی روش این است که در همه بازی ها به دنبال پیروزی باشیم. برد از همه چیز برای ما مهمتر است و امیدوارم که این روند را ادامه دهیم.»

 

وی در این باره که جایگزین بازیکن باسابقه ای مانند خسرو حیدری شده است بیان داشت: «خسرو یکی از نزدیک ترین دوستان من است. ما در پاس همدان با هم همبازی بودیم و سعی می کنم از تجربیات بازیکنان باتجربه در تیم ملی استفاده کنم.»

 

غفوری در پایان ابراز امیدواری کرد: «باید در دو دیدار بعدی هم با همین انگیزه و توان به میدان برویم. اینکه گفته می شود بازیکنان تیم ملی از برد برابر بحرین مغرور شده اند درست نیست. بازی با بحرین به تاریخ پیوست و ما از امروز به فکر بازی با قطر هستیم.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها