کد خبر: ۲۸۵۷۰۲
زمان انتشار: ۱۴:۲۶     ۲۲ دی ۱۳۹۳
سرمربي تيم‌ملي دانشجويان گفت: تاکتيک کي‌روش مقابل بحرين خوب بود، ولي براي بازيهاي يک چهارم نهايي بايد ديد حربه سرمربي تيم ملي چيست.

 

به گزارش پایگاه 598،فرشاد کرمی سرمربی تیم ملی فوتبال دانشجویان جمهوری اسلامی ایران در مصاحبه ای کوتاه به خبرنگار "ورزش سه" گفت: آقای کی‌روش به خوبی و با آشنایی کامل با شرایط هر بازی تفکراتش را اجرا می‌کند و این نوع نگرش برگرفته از تیمهای بزرگی است که ایشان در آنجا مربی‌گری کرده اند.

تیم ایران به خوبی "Ball oriented" بازی می‌کرد و "defending deep" در دستور کار تیم ملی بود، بارها مشاهده کردیم که خط مواجهه اولیه تیم ملی حتی از پشت خط وسط زمین انجام می‌شود و در این روش فضاها به خوبی بسته خواهند شد و تیم در صورت تصاحب توپ به دنبال انتقال سریع و ضد حمله خواهد بود.

سرمربی تیم ملی دانشجویان افزود: البته راه درازی تا انتهای جام داریم و باید دید حربه آقای کی‌روش برای بازی ضربدری منتهی به نیمه نهایی چیست، چون آنجا ممکن است این سیستم بطور کامل جواب ندهد، مثلا اگر روی حادثه گل بخوریم و تیم حریف حالا همین سیستم را روی ما اجرا کند، مطمئن باشید تیمهای حریف به خوبی با سیستم ما در حال خاضر آشنا هستند و امیدوارم آقای کی‌روش تاکتیکهای دیگری را هم آماده اجرا داشته باشند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها