کد خبر: ۲۸۵۶۹۷
زمان انتشار: ۱۴:۲۴     ۲۲ دی ۱۳۹۳
تيم نفت که براي برپايي اردويي 7 روزه به غير از بازيکنان ملي پوش خودش در اردوي ترکيه به سر مي برد. ساعت 12 شب روز 20ام ديماه به ترکيه رسيد.

به گزارش پایگاه 598،اولین تمرین نفتی ها ساعت 16 روز یکشنبه در ترکیه برگزار شد. دراین تمرین که بازیکنان در سه تایم 11 دقیقه ای در ابعاد زمین متفاوت، فوتبال بازی کردند. تیم نفت همراه با زمانهای گرم کردن و سرد کردن و تمرینات کششی در مجموع 85 دقیقه تمرین کرد.
گفتنی است امروز تمرینات بدنسازی تیم نفت آغاز می شود و قرار است این تیم در جریان اردوی ترکیه، دو دیدار دوستانه برای آماده سازی بیشتر نیز برگزار کند.

پس از هماهنگی علیرضا منصوریان سرمربی نفت با خاکپور سرمربی تیم ملی امید، 4 بازیکن تیم نفت حاضر در اردوی امیدها به ترکیه رفتند.
رضا علیاری، آرش رضاوند، ارسلان مطهری و علی محسن زاده، 4 بازیکن ملی پوش تیم نفت پس از انجام بازی دوستانه این تیم برابر عمان برای شرکت در اردوی نفتی ها، به ترکیه رفتند. تا با این حساب تنها علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی و وحید امیری، سه ملی پوش نفت که به همراه تیم ملی بزرگسالان در استرالیا به سر می برند، غایبان اردوی ترکیه باشند.

نفتی ها که در ساعت ناهار به همراه تیم آلمان در سالن غذا خوری بودند بازی تیم ملی ایران برابر بحرین را از طریق لپ تاپ پیگیری می کردند، آنقدر در رستوران شلوغ کردند تا بازیکنان تیم آلمانی از رفتار بازیکنان نفت متعجب شدند! تا جایی که منصوریان سرمربی نفت به آنها توضیح داد که در حال حاضر تیم ملی ایران در رقابتهای آسیایی اولین دیدار خود برابر تیم ملی بحرین را انجام می دهد و این دیدار مقدماتی برای ایران اهمیتهای خاص خودش را دارد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها