کد خبر: ۲۸۵۶۷۳
زمان انتشار: ۱۴:۰۶     ۲۲ دی ۱۳۹۳
افشين پيرواني مربي سابق پرسپوليس عقيده دارد ايران به طور طبيعي بايد بحرين را مغلوب مي‌ کرد.

به گزارش پایگاه 598،مربی سابق پرسپولیس در رابطه با پیروزی روز گذشته مقابل بحرینی ها می‌ گوید: قبل از بازی هم گفته بودم ایران از بحرین قوی تر است اما خب آنها نیز از نظر حاشیه ای همیشه از ما جلوتر بودند. این نتیجه حق مسلم ایران بود. هر چند قبل از اعزام تیم، همدلی و اتحاد کم بود و آنچنان که باید از این تیم حمایت نشد اما بچه ها به خوبی بازی کردند و مزد زحماتشان را گرفتند.

این بازیکن سابق تیم‌ملی در مورد کارلوس کی‌روش می‌ گوید: نیمکت ایران با داشتن مربی حرفه ای همچون کی‌روش از اعتبار خاصی برخوردار است ترکیب جوان ها و باتجربه ها که یک نیمکت سنگین را پشت خود می‌ دید به خوبی در این دیدار از فرصت ها استفاده کردند. هر چند هنوز اول راه هستیم و باید بازی به بازی انشاالله همین اتفاقات بیفتد.

نکته دیگری که پیروانی به آن اشاره بازیکنان جوان تیم اند: جوانانی که در ترکیب حاضر بودند عالی عمل کردند و با پیشیبانی با تجربه ها توانستند درصدد اجرای دستورات مربیان برآیند. امیدوارم این جسارت بازیکنا جوان ما که از دیدار با عراق شروع شده ادامه دار باشد. مسلما همه بازیکنان خوب بودند که توانستیم ببریم اما من به حقیقی و بازیکنان خط دفاعی و همچنین هافبک های دفاعی نمره 20 می‌ دهم لازم است به رهبری موثر جواد نکونام نیز اشاره ای داشته باشم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها