کد خبر: ۲۸۵۵۰۹
زمان انتشار: ۱۰:۱۳     ۲۲ دی ۱۳۹۳
مربی اسبق تیم ملی گفت: «در فاز دفاعی مقابل بحرین خوب بودیم اما در فاز تهاجمی آن قدر که باید و شاید نتوانستیم خودمان را نشان بدهیم.»

به گزارش پایگاه 598، افشین پیروانی درباره بازی تیم ملی مقابل بحرین اظهار داشت: «تیم ملی در بازی نخست خود در جام ملت های آسیا، نمایش خوبی داشت. فوتبال ایران استعداد زیادی دارد و تیم ملی با تیم دوم خود عراق را شکست داد. امروز هم بازیکنان جوان در ترکیب قرار داشتند و مقابل بحرین عملکرد خوبی از خود نشان دادند.»

 

وی ادامه داد: «کی روش این روزها منتقد زیاد دارد اما باید بپذیریم که او مربی بزرگی است و حضور کی روش روی نیمکت، وزن تیم ملی را بالا برده است. بازیکنان هم تفکرات کی روش را در زمین پیاده می کنند.»

 

پیروانی درباره حضور مرتضی پورعلی گنجی و وریا غفوری در ترکیب اصلی تیم ملی بیان داشت: «این جوان ها در آینده می توانند به تیم ملی کمک کنند. میانگین سنی تیم ملی در جام جهانی 31.5 بود و الان به 27.3 رسیده است. اینکه کی روش از جوانان استفاده می کند اتفاق مهمی است. سال 96 هم مایلی کهن همین کار را انجام داد و اطمینان داشت نتیجه می گیرد و نتیجه هم گرفت. کی روش هم کار سال 96 مایلی کهن را انجام داد. امیدوارم در کنار تجربه و جوانی تیم ملی نتیجه بگیرد و دل مردم را شاد کند.»

 

وی درباره نقاط ضعف و قوت تیم ملی در برابر بحرین گفت: «وقتی در فوتبال تیم می برد همه چیز خوب است و هیچ مشکلی نیست. وقتی شکست هست، نقدهای بی محابا مطرح می شود. در مجموع ما در فاز دفاعی مقابل بحرین خوب بودیم اما در فاز تهاجمی آن قدر که باید و شاید نتوانستیم خودمان را نشان بدهیم. البته این بازیکنان بد نبودند اما شاید در حد خودشان ظاهر نشدند. امارات بسته تر از بحرین بازی می کند و ما باید راهی برای باز کردن خط دفاعی این تیم داشته باشیم. بحث دیگر اینکه فکر می کنم تیم ملی باید بازی ترکیبی را بیشتر کند.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها