کد خبر: ۲۸۵۴۴
زمان انتشار: ۱۱:۰۳     ۰۸ آذر ۱۳۹۰

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین در گفتگو با خبرنگار «نسیم»،‌ در پاسخ به این سوال که "اعضای جبهه پایداری حضور شما در کمیته 7+8 را یکی از موانع پیوستن به این کمیته عنوان کرده‌اند؛ آیا شما حاضرید در راستای تحقق این وحدت از حضور در این کمیته کناره‌گیری کنید"، اظهار داشت: من حضور و عدم حضورم در جلسات به دست خودم نیست که تصمیم بگیرم که میخواهم در جلسات باشم یا خیر.

وی با بیان اینکه "جبهه متحد اصولگرایان را ما به وجود نیاوردیم بلکه جامعتین آن را به وجود آورده‌اند و ترکیب آن را مشخص کرده‌اند" خاطرنشان کرد: فرآیند انتخاب اعضاء جبهه متحد رانیز جامعتین مشخص کرده است.

باهنر ادامه داد: یعنی 8 نفر را که گفته‌اند درقالب سه گروه فعال سیاسی‌اند اعم از جبهه پیروان خط امام، تحول‌خواهان و جبهه پایداری، که از هرکدام از اینها خواسته شده تا دو نماینده معرفی کنند و این طبیعی است که در معرفی نماینده‌ها به عنوان مثال بنده هم افرادی که آنها معرفی می‌کنند نپسندم و یا بالعکس، یا اینکه ممکن است نمایندگان تحول خواهان را سایرین نپسندند، اما قرار این نیست بلکه قرار براین است که گروه‌ها با معرفی نمایندگانشان در کنار هم کار کنند.

دبیرکل جامعه اسلامی مهندسین با بیان اینکه اگر ما فرایند جامعتین را پذیرفتیم باید به آن متعهد باشیم،‌افزود: ممکن است هم من و هم اعضای جبهه پایداری نسبت به هم نقدهایی داشته باشیم اما وقتی فرآیند منشور جامعتین را پذیرفتیم باید کار کنیم. بنابراین خواهشمان این است که دوستان جبهه پایداری بهانه جویی نکنند و بیایند تا در کنار هم کار کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بر مواضع مشترکمان تاکید میکنیم و در جاهایی که اختلاف داریم یا آنها را حل می‌کنیم و یا از روی آنها رد خواهیم شد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها