کد خبر: ۲۸۵۴۳۸
زمان انتشار: ۲۰:۲۶     ۲۱ دی ۱۳۹۳
داستان خداحافظي فيروز کريمي ، همانقدر که غير منتظره بود، عجيب هم هست.
به گزارش " ورزش سه " ملوان روزگار خوشی را سپری نمی کند. این تیم ، حتی در روزهایی که به انتهای جدول چسبیده و باید تقویت شود هم خواستگاه اتفاقات عجیبی است. نمونه اش استعفای فیروز کریمی و خداحافظی او از بازیکنان ملوان، آن هم در این روزهای سخت و غیر قابل برگشت. اما داستان استعفای فیروز کریمی. این مربی باهوش ، امروز ملوان را تمرین داد و پس از پایان تمرین با بازیکنان خداحافظی کرد.

اصرارهای پژمان نوری برای بازگشت فیروز کریمی هم سودی نداشت تا این مربی عطای کار در ملوان را به لقایش ببخشد. دلیل استعفای فیروز کریمی اما به اتفاقاتی ارتباط دارد که طی روزهای گذشته در انزلی رخ داده است. گویا برخی از پیشکسوتان ملوان به دیدار امام جمعه انزلی رفته و از او خواسته اند تا شرایط را فراهم آورد تا ملوان از پوشش محجوب خارج شده و دوباره به دست مسئولان استانی و مردم سپرده شود. این اتفاق به گوش محجوب رسیده و باعث شده تا او چند روزی را از دسترس خارج شود.

مالک ملوان چند روزی است که غیبش زده و پاسخ کسی را نمی دهد. فیروز کریمی هم که مبلغی را از محجوب دریافت کرده ، مدعی شده که بدون حضور محجوب در ملوان فعالیت نخواهد کرد. او خداحافظی کرده و به همین دلیل آینده ملوان را در هاله ای از ابهام قرار داده است.

از انزلی خبر می رسد فرهاد پورغلامی گزینه بعدی این تیم است اما گویا برخی از مسئولان سیاسی انزلی موافق بازگشت این مربی به ملوان، آن هم به خاطر صحبتهایی که قبلا راجع به آنها انجام داده بود نیستند. همین باعث شده تا عده ای ، پژمان نوری را مربی- بازیکن ملوان معرفی کنند! شایعه ای که بعد از بازگشت پژمان به ملوان در نیم فصل هم شنیده می شد.

امروز قرار بوده رییس شورای شهر انزلی و عضو هیئت مدیره ملوان جلسه ای تشکیل بدهد و کریمی را برگرداند اما به نظر می رسد این کار ساده نیست . کریمی به بازیکنان گفته است :می خواهم وقتی از تیم بروم که مربی جدید فرصت کارکردن با تیم را داشته باشد .

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها