کد خبر: ۲۸۵۴۲۶
زمان انتشار: ۲۰:۲۳     ۲۱ دی ۱۳۹۳
به گزارش پایگاه 598،هاشمیان به "ورزش سه" گفت که ایران با توجه به بازی های تدارکاتی کمی که داشته باید به سه بازی به چشم بازی تدارکاتی نگاه کند.

در 15 دقیقه اول هماهنگ نبودیم
من فکر می‌ کنم در 15 دقیقه اول خیلی هماهنگ نبودیم و چند موقعیت پراکنده نصیب بحرین شد. اما این موضوع طبیعی بود چون ما بازی های تدارکاتی کمی داشتیم. اما در ادامه بازی را در دست گرفتیم همیشه بازی کردن برابر تیم هایی که بسته بازی می‌ کنند سخت است اما من فکر می‌ کنم ما در مجموع بازی خوبی انجام دادیم.

بهترین راه گل زدن ضربات ایستگاهی بود
من پیش از بازی هم گفته بودم که تیم هایی که جلوی ایران بسته بازی می‌ کنند، گل زدن به آنها خیلی سخت است و استفاده از ضربات ایستگاهی بهترین راه آنها برای گل زدن است. شما دیدید که 2 گل تیم‌ملی هم از روی ضربات آزاد به ثمر رسید، من فکر می‌ کنم تیم‌ملی به جز ضربات ایستگاهی نتوانست در جریان بازی موقعیت زیادی روی دروازه حریف ایجاد کند.

ایران در بازی بعدی هماهنگ تر می‌شود
من مطمئنم ایران در بازی بعدی هماهنگ تر می‌ شود و عملکرد بهتری می‌ تواند داشته باشد. خیلی خوب شد که در همان نیمه اول گل زدیم چون ممکن بود در نیمه دوم کارمان کمی سخت تر شود. با گلی که بحرین خورد در نیمه دوم جلو آمد و این کار ما را ساده کرد.

قوچان نژاد موقعیت زیادی به دست نیاورد
من فکر می‌ کنم قوچان نژاد در این بازی نتوانست موقعیت زیادی به دست بیاورد و عملکرد خوبی نداشت. او بازیکن فیزیکی نیست و به همین دلیل وقتی دفاع های حریف عقب بازی می‌ کنند خیلی نمی‌ تواند راه به جایی ببرد. شاید اگر یک مهاجم دیگر در کنار قوچان نژاد بازی می‌کرد او می‌ توانست عملکرد بهتری داشته باشد. البته این نظر من است و من هم می‌ گویم شاید در این شرایط اوضاع ما بهتر می‌شد.

کی‌روش در خط دفاعی تیم‌ملی را بهتر کرده است
من فکر می‌ کنم از زمانی که کی‌روش سرمربی تیم‌ملی شده اوضاع تیم‌ملی از نظر دفاعی بهتر شده است. دلیل آن هم این است که تیم‌ملی وقتی توپ را از دست می‌ دهد، به عقب می‌ رود و فضاهای حریف را می‌ بندد. البته کی‌روش از نظر روحی و روانی هم خیلی روی بچه ها تاثیر گذاشته است. تیم کی‌روش دیگر مثل سابق تحت تاثیر جنگ روانی عرب ها قرار نمی‌ گیرند و خیلی راحت در زمین کارشان را انجام می‌ دهند.

ایران باید به این 3 بازی به چشم بازی تدارکاتی نگاه کند
من فکر می‌ کنم با توجه به بازی های تدارکاتی کمی که ایران داشته، ملی‌پوشان باید به این سه بازی به چشم بازی تدارکاتی نگاه کنند. البته منظور من این نیست که این بازی ها را دست کم بگیرند بلکه من فکر می‌ کنم باید تلاش کنند در این سه بازی هر چه بیشتر با هم هماهنگ شوند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها