کد خبر: ۲۸۵۴۲۰
زمان انتشار: ۲۰:۲۱     ۲۱ دی ۱۳۹۳
محمدرضا خلعتبري در ليست نهايي تيم ملي براي جام ملت هاي آسيا حضور نداشت اما از برد تيم ملي خيلي خوشحال بود.
به گزارش پایگاه 598،خلعتبری بعد از بازی تیم ملی برابر بحرین و برد در این دیدار در حالی که خوشحال بود به "ورزش سه" گفت: از برد تیم ملی برابر بحرین خیلی خوشحال هستم و قبل از مسابقات هم گفته بودم که تیم ملی از گروهش صعود می کند و کار سخت تیم ملی در بازی های مراحل بعدی است. من پیش بینی این بازی خوب و برد تیم ملی را می کردم. در واقع تیم های عربی جلوی ایران نمی توانند دوام بیاوردند چون فوتبال ایران یک سرو گردن بالاتر است. در این بازی وریا غفوری و احسان حاج صفی خیلی خوب بودند و بازیکنان دیگر هم عالی بازی کردند و لیاقت تیم ملی در این بازی برد بود. امیدوارم این روند تا فینال ادامه داشته باشد.

او در خصوص اینکه همراه تیم ملی نیست هم گفت: دلیلی ندارد به خاطر این ماجراها برای تیم ملی دعا نکنم. واقعا می خواستم تیم ملی پیروز شود چون عاشق ایران هستم. اصلا یک در صد هم به این مسائل فکر نکردم و مثل تمام ایرانی ها خوشحالی کردم. تیم ملی فوق العاده بازی کرد. خوشحالم که در این بازی جوانان بازی کردند و این فرصت به آنها داده شد.

خلعتبری در رابطه با کار تهاجمی تیم ملی هم گفت: تعویض های تیم ملی هجومی بود و تیم ملی رو به جلو کار کرد. من این برد را به بازیکنان و مجموعه تیم ملی تبریک می گویم و فکر می کنم گل حاج صفی بهترین گل جام بود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها