کد خبر: ۲۸۵۴۱۵
زمان انتشار: ۲۰:۱۸     ۲۱ دی ۱۳۹۳
حسين کلاني بعد از پيروزي 2 ـ صفر ايران برابر بحرين به نکاتي از بازي ايران مقابل حريف گوشه هايي از جام ملت هاي 1968 و 1972 که در آن حضور داشت و سهمي ارزنده در آن قهرماني ها بازي کرد و سپس به مرور نکاتي از پرسپوليس امروز مي‌ پردازد.
به گزارش "ورزش سه" عمده محور صحبت های کلانی چنین است:

ایران در حد نامش بود

ایران بازی خوبی برابر بحرین به نمایش گذاشت. نکته قابل توجه از این برد عینیت پدیده وحدت تیمی در رفتار فنی بازیکنان بود. دفاع تیم محکم و منسجم، هافبک ها خلاق و بازیساز و مهاجمان فرصت طلب و شایسته بازی کردند. جوانی تیم‌ملی نسبت به گذشته نظرم را جلب کرد، ایران در حد لیاقت و نام خود کار کرد. تصور می‌ کنم با این روند به راحتی از گروه صعود کنیم و به مراحل بالای مسابقات برسیم. جایی که مدت هاست از رسیدن به آن ناکام و محروم هستیم. روند ثبت گل ها برای من که مهاجم بوده ام دوست داشتنی و جذاب بودند. مهمتر از هر چیز خوشحالی جامعه فوتبال است و من این برد را به مردم خوب وطنم تبریک می‌ گویم.

قهرمانی کنار مردم لذت ویژه ای دارد

2بار در جام ملت ها حضور داشتم و 2 بار قهرمان شدم هر بار این قهرمانی جذابیت های ویژه ای داشت. درست است در سال 1972 مقابل عراق هت تریک کردم، گل قهرمانی ایران را زدم و بالاخره آقای گل مسابقات شدم. اما قهرمانی در سال 1968 و کنار مردم حسی بود که هیچگاه فراموشش نمی‌کنم. آن قهرمانی برای اولین بار در تاریخ فوتبال ما شکل می‌ گرفت و دیگر آن حس برایم تجدید نشد و نخواهد شد.

پرسپولیس صاحب پیدا می‌ کند

پرسپولیس وضعیت ویژه ای ندارد، بارها گفته ایم که در مرحله انتقالی به سر می‌ بریم، یک مرحله گذرا که ممکن است برای هر باشگاهی واقع شود. در حال حاضر دست آقای طاهری به خاطر مصائب و مشکلات باشگاه برای تامین هزینه ها بسته است. اما این شرایط زود می‌ گذرد، تصور می‌ کنم تا دو، سه ماه آینده اسامی شخصیت های حقیقی و حقوقی که پرسپولیس را می‌ خرند اعلام می‌ شود و پرسپولیس صاحب مالکی تازه می‌ شود. من تا 10، 12 سال پیش در آمریکا دوستانی داشتم که بیایند، سرمایه گذاری کنند و تیم را بخرند اما به خاطر شرایط حال حاضر آن دوستان حاضر نیستند بیایند و در پرسپولیس هزینه کنند. من هم سه شنبه ایران را ترک می‌ کنم و برای کارهای بازنشستگی ام به آمریکا می‌ روم و احتمالا تا 5، 6 ماه دیگر نمی‌ توانم به ایران بیایم. امیدوارم هنگام بازگشتم مشکلات پرسپولیس را تمام شده بدانم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها