کد خبر: ۲۸۵۴۱۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۴     ۲۱ دی ۱۳۹۳
جواد زرينچه مربي استقلال معتقد است همانطور که انتظار مي‌ رفت ايران توانست در اولين گام برابر بحرين به پيروزي دست پيدا کند.
زرینچه در گفت‌وگو با "ورزش سه" گفت: من وریا غفوری را می‌ شناسم پسر با استعداد و خوبی است، پورعلی‌گنجی هم همین طور. آنها عملکرد خوبی در تیم‌ملی داشتند اما به عقیده من حاج‌صفی بهترین بازیکن زمین بود.

هر کس در تیم‌ملی بازی می‌ کند باید احساس مسوولیت بیشتری کند

هر کس که در تیم‌ملی بازی می‌ کند باید احساس مسوولیت بیشتری نسبت به بقیه داشته باشد. بقیه بازیکنان هم باید بدانند که به صلاحدید مربی قطعا از آنها در دیدارهای آینده تیم‌ملی استفاده خواهد شد. به اعتقاد من وریا غفوری و پورعلی‌گنجی در خط دفاع خوب بودند. البته همه بازیکنان ما عملکرد مثبتی داشتند من وریا غفوری را می‌ شناسم او پسر با استعداد و خوبی است.

حاج‌صفی بهترین بازیکن زمین بود

قطعا وقتی تیمی می‌ برد کل تیم عملکرد مثبتی دارد اما به عقیده من احسان حاج‌صفی نسبت به بقیه در زمین عملکرد بهتری داشت و موفق شد یکی از گل های ایران را هم به ثمر برساند. من فکر می‌ کنم اگر داور گل اول قوچان نژاد را که به درستی زده شده بود مردود اعلام نمی‌ کرد ما می‌ توانستیم گل های بیشتری هم بزنیم اما در مجموع داوری بد نبود.

گام اول را محکم برداشتیم

ایران در مقابل بحرین عملکرد خوبی داشت و من فکر می‌ کنم همانطور که انتظارش را داشتیم ایران توانست گام اول را محکم بردارد. امیدوارم همین طور تا فینال پیش برویم البته اولین بازی سختی های خودش را دارد اما ما به جز دقایق اولیه این دیدار بازی قابل قبولی داشتیم.

امارات نمی‌تواند رقیب سرسختی برای ایران باشد

با وجود اینکه امارات توانست قطر را 4 ـ 1 شکست دهد اما به عقیده من این تیم نمی‌ تواند رقیب سرسختی برای ایران باشد ضمن اینکه ما باید بازی به بازی پیش برویم. در حال حاضر بیشتر باید به فکر دیدار با قطر باشیم چون این تیم پس از شکست مقابل امارات در دیدار مقابل ایران به دنبال جبران است. پس ما باید به فکر پیروزی با قطر باشیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها