کد خبر: ۲۸۵۳۹۹
زمان انتشار: ۱۴:۴۳     ۲۱ دی ۱۳۹۳
علی مطهری در نطق میان‌دستور جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی برای چندمین بار پیاپی رفع حصر سران فتنه را ــ که به‌گفته رئیس دستگاه قضائی مطابق قانون صورت گرفته شده ــ خواستار شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از «خبرنامه دانشجویان ایران»؛ مطهری در نطق خود مصوبه‌ شورای عالی امنیت ملی و نظر حقوقی و شرعی قوه قضائیه را مورد هدف قرار داد و با استناد به تفسیر شخصی خود از قانون اساسی، مصوبه مهمترین و عالی‌رتبه‌ترین نهاد امنیتی و قانونی کشور را مغایر با قانون اعلام کرد.

این اظهارات علی مطهری فضای مجلس را برای دقایقی متشنج کرد تا جایی که رئیس جلسه مجبور به تعطیلی موقت جلسه مجلس شد.

نطق جنجالی و البته تکراری علی مطهری در حالی در جلسه امروز ایراد شد که گفته می شود، خبرنگاران اصلاح‌طلب از شب گذشته در جریان این نطق و حاشیه‌ها و جنجال‌های احتمالی آن بودند تا جائیکه یکی از خبرنگاران اصلاح‌طلب در یکی از شبکه‌های اجتماعی خطاب به یکی دیگر از خبرنگاران اصلاح‌طلب، می‌گوید دیشب گفتم مطهری فردا می‌خواهد در مجلس خون و خون‌ریزی به راه بیندازد.

نکته جالب اینکه این خبرنگار اصلاح‌طلب تنها دقایقی پس از تشنج در جلسه مجلس به علت نطق مطهری، به سایر خبرنگاران اطلاع می‌دهد که متن کامل نطق علی مطهری را به همراه قسمت‌هایی که وی موفق به ایراد آنها در صحن مجلس نشد، در اختیار دارد. وی از سایر خبرنگاران می‌خواهد متن کامل نطق مطهری را در رسانه‌های خود منتشر کنند.

اظهارات این خبرنگار اصلاح‌طلب حاکی از این مسئله است که احتمالاً بین علی مطهری و رسانه‌های اصلاح‌طلب در زمینه نطق امروز و جنجال‌ها و حاشیه‌های ایجاد شده پس از آن هماهنگی‌هایی از قبل صورت گرفته است.

با اینکه نطق علی مطهری به دلیل اعتراضات نمایندگان ناتمام مانده بود و وی حاضر نبود از پشت تریبون پائین آید اما خبرنگاران حاضر در مجلس می گویند یک خبرنگار اصلاح طلب به سایر خبرنگاران گفته است که متن کامل سخنان وی را در اختیار دارد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
سجاد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۳:۳۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
۰
۰
یه شخصی که گفت نامش برده نشه یه مطلبی گفت که گفت چاپ نشه ولی خیلی مهم بود
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها