کد خبر: ۲۸۵۱۸۵
زمان انتشار: ۰۹:۱۶     ۲۱ دی ۱۳۹۳
سخنگوی مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی آذربایجان‌شرقی گفت: در برخورد سواری با دو عابر پیاده در اتوبان پاسداران تبریز، دو نفر کشته شدند.
حبیب حسینقلی‌زاده امروز در گفت‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار داشت: ساعت 18.30 عصر شنبه دو عابر پیاده که یک مرد و زن بودند، در حین عبور از عرض اتوبان پاسداران جان خود را از دست دادند.

وی از فراری بودن راننده‌ای که این دو عابر در اثر تصادف با خودروی وی فوت کرده‌اند خبر داد و اظهار داشت: راننده بعد از این حادثه فرار کرده و در بررسی تکنسین‌های اعزامی اورژانس به محل حادثه مرگ عابران پیاده که یک زن 34 ساله و مرد 19 ساله بوده، تائید شده است.

حسینقلی‌زاده از تجمع مردم در حوالی صحنه وقوع سوانح رانندگی و فیلمبرداری از این صحنه‌ها به عنوان معضل بزرگی برای امدادرسانی یاد کرد و گفت: هنگام وقوع سوانح رانندگی تمام خودروهای عبوری از آن مسیر و عابران پیاده برای تماشای صحنه تجمع می‌کنند.

وی ادامه داد: تجمع مردم برای تماشای صحنه تصادف همواره موجب افزایش شدت تلفات و به خطر افتادن جان خود تماشاگران می‌شود.

این مقام مسئول از مردم خواست در زمان وقوع سوانح رانندگی فقط با اورژانس تماس گرفته و از ترافیک در محل حادثه خودداری کنند چرا که نجات جان مردم و صدمه دیدگان، از آرشیو فیلم‌های برخی افراد مهم‌تر است و ممکن است این مصدوم یکی از عزیزان خود آنها باشد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها