کد خبر: ۲۸۵۰۴۸
زمان انتشار: ۲۳:۳۲     ۲۰ دی ۱۳۹۳
اميررضا خادم ادعا مي‌ کند که وزارت ورزش هيچ نقشي در قيمت گذاري روي دو باشگاه استقلال و پرسپوليس نداشته و به همين دليل هم علت اينکه چرا دو باشگاه استقلال و پرسپوليس دقيقا هم قيمت، قيمت گذاري شدند خبر ندارد.
به گزارش "ورزش سه"، براساس مصوبه شورای قیمت گذاری، قیمت پایه برای هر دو باشگاه استقلال و پرسپولیس 290 میلیون تومان به همراه یک مجموعه ورزشی تعیین نشده است. موضوعی که با توجه به هم قیمت بودن دو باشگاه احتمال دارد انتقادهایی را به همراه داشته باشد.

امیررضا خادم در این باره به "ورزش سه" گفت: واقعیت این است که استقلال و پرسپولیس از طریق وزارت ورزش قیمت گذاری نشدند و به همین علت ما هیچ تصوری از قیمت دو باشگاه نداشتیم. بحث های کارشناسی در شورای قیمت گذاری انجام شده و حتما دلیلی برای این کار وجود داشته است.

او ادامه داد: قیمت دو باشگاه براساس یک استادیوم و یک ساختمان تعیین شده است. این بدان معنی است که 290 میلیارد تومان از زمین تمرینی و ساختمان اداری باشگاه کم می‌ شود. به همین دلیل هم هست که شاید عده ای تصور کنند قیمت دو باشگاه بیشتر از حد انتظار بوده است.

معاون پارلمانی وزارت ورزش و جوانان در پاسخ به این سوال که با توجه به اینکه طرفداران دو باشگاه از نظر تعداد با هم فرق دارند و همچنین میزان دارایی های باشگاه هم یکی نیست، چطور قیمت آنها برابر شده هم گفت: اولین مساله این است که زمانی که دو باشگاه فروش بروند، بدهی های آنها برای دولت می‌ شود و ربطی به مالکان جدید ندارد ضمن اینکه ما دارایی های دو باشگاه را هم در قیمت آنها لحاظ نکرده ایم. به عنوان مثال کمپ حجازی به عنوان دارایی های استقلال محسوب نمی‌ شود. دلیل آن هم این است که سند قطعی این زمین تمرینی به نام استقلال نخورده است. در نتیجه با توجه به اینکه تا زمان واگذاری دو باشگاه مالکیت دو باشگاه به نام استقلال نخواهد خورد، این زمین جزو دارایی های استقلال محسوب نشده است. البته من کمپ ناصر حجازی را مثال زدم چون موضوع آن برای همه روشن است.

خادم در پایان گفت: با توجه به دارایی های دو باشگاه و احتمالا دارایی های معنویشان که مربوط به تعداد تماشاگران آنها می‌شود، وزارت اقتصاد تصمیم گرفت که قیمت این دو باشگاه سربه سر باشد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها