کد خبر: ۲۸۴۹۹۸
زمان انتشار: ۱۳:۴۲     ۲۰ دی ۱۳۹۳
شيخ علي بن خليفه رئيس فدراسيون فوتبال بحرين روز گذشته در ورزشگاه ليک سايد، محل تمرين تيم بحرين حضور پيدا کرد تا پيش از مسابقه مقابل ايران به بازيکنان تيم روحيه بدهد.

به گزارش پایگاه 598،از ملبورن، بحرین در شرایطی خود را آماده بازی ایران می‌ کند که از حساسیت فوق العاده این بازی آگاه است. آنها که هدایت تیم خود را به مرجان عید سپرده اند، به نظر برای شروع مسابقات روحیه خوبی دارند بخصوص که پیروزی پرگل در بازی مقابل عربستان یک وزنه روحی برای آنها بوده است.


آخرین تمرین جدی بحرین قبل از بازی ایران با حرکات بدنسازی زیرنظر کارلوس هایرا مربی بدنساز تیم آغاز شد و با 45 دقیقه تمرین تاکتیکی به اتمام رسید. نکته جالب توجه تمرین تاکتیکی بحرین این بود که آنها دفاع متمرکز و ضدحمله را تمرین می‌ کردند و این مساله تاکتیک آنها در بازی ایران خواهد بود. سرمربی بحرین همچنین دقایقی برخی از بازیکنان خود را با تمرین ضربات ایستگاهی سرگرم کرد که به نظر می‌ رسد آنها به این موقعیت ها نیز چشم دوخته اند.


رئیس فدراسیون بحرین که در این تمرین حضور داشت، از بازیکنان خواست با نهایت تمرکز و دقت مقابل تیم قدرتمند ایران بازی کنند و در انجام وظایف محوله کوشا و جدی باشند. به گفته او بحرین که همواره توانسته برای ایران مشکلاتی ایجاد کند باز هم می‌ تواند این کار را انجام بدهد.



نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها