کد خبر: ۲۸۴۹۸۰
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۲۰ دی ۱۳۹۳
افشين پيرواني مدافع سابق تيم‌ملي معتقد است که به هيچ وجه نمي‌ توان پيش‌بيني درستي از بازي هاي تيم‌ملي در ديدارهاي آسيايي داشت چون تيم‌ملي احساسي است و تنها حضور کي‌روش به عنوان يک وزنه موثر روي نيمکت مي‌ تواند تاثيرگذار باشد.

 

به گزارش پایگاه 598،پیروانی در گفت‌وگو با خبرنگار "ورزش سه" گفت: بازی اول ما مقابل بحرین قطعا سخت خواهد بود چون تیم ها از هم شناخت کافی ندارند، بحرین هم تیم خوبی است و ایران باید در مقابل آن با حوصله بازی کند اما واقعا نمی‌توان نتیجه را پیش‌بینی کرد.

او ادامه داد: با توجه به امکانات و لیگ غیرپویایی که ما داریم اگر قهرمان شویم کی‌روش، فدراسیون، وزارت ورزش، تماشاگران هیچ کس موثر نبوده اگر ببازیم هم همین طور چون ما یک فوتبال احساسی داریم. ممکن است یکدفعه بیاییم مقابل یک تیم چند گل بزنیم یا بالعکس مقابل یک تیم ضعیف نتیجه نگیریم.

پیروانی گفت: متاسفانه ما روی تیم های پایه خودمان هیچ سرمایه گذاری نکردیم و در نهایت لیگ خوب و پویایی نداریم که بخواهیم حالا در تیم بزرگسالان ثمره آن را ببینیم. تیم بزرگسالان ما برای حضور در رقابت های مهم آسیایی دیدارهای تدارکاتی مناسبی هم نداشت. می‌ گویند هر یک دیدار فوتبال برابر با هزار جلسه تمرین است حالا خودتان حساب کنید ما چقدر تدارکاتمان برای حضور در چنین تورنمنتی کم است. اما به نظر من در حال حاضر حسن تیم‌ملی حضور مربی بزرگی مثل کی‌روش است که با توجه به تفکرات و تجربه ای که دارد می‌ تواند وزنه موثری روی نیمکت تیم‌ملی باشد.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها