کد خبر: ۲۸۴۹۲۸
زمان انتشار: ۱۲:۵۵     ۲۰ دی ۱۳۹۳
مدافع راست جدید سرخپوشان گفت: «پرسپولیس حالا به لحاظ بازیکن کم ندارد.»

به گزارش پایگاه 598، بابک حاتمی در خصوص آخرین وضعیت خودش به سؤالات ما پاسخ می‌دهد.

 

* چند روزی از حضورت گذشته، از شرایط خودت در تیم جدیدت رضایت داری؟

- خدا را شکر شرایطم در پرسپولیس خوب است. از ابتدا برخورد پرسپولیسی‌ها با من بسیار مناسب بود و برخورد بسیار خوب بزرگ‌ترهای پرسپولیس و بقیه بازیکنان برایم جالب و روحیه‌بخش بود. آنها یک جورهایی سورپرایزم کردند و خیلی امیدوار شدم که در پرسپولیس با جو و شرایطی که وجود دارد بستر موفقیت خیلی برایم مهیاست.

 

* شرایط تیم به لحاظ بدنی و فنی را چگونه ارزیابی می‌کنی؟

- پرسپولیس در حال حاضر در شرایط بدنسازی قرار دارد و تمرینات سختی را از این حیث سپری می‌کنیم و در مورد شرایط فنی هم باید بگویم تیم‌مان از لحاظ بازیکن هم شرایط خوبی دارد و به نظرم خوب تقویت شده است.

 

* یعنی کمبودهای تیم‌تان برطرف شده است؟

- من فکر می‌کنم بازیکنانی که کادرفنی می‌خواست را جذب کرده و به لحاظ بازیکن، پرسپولیس در شرایط خوبی قرار گرفته است.

 

* هواداران پرسپولیس بعد از چندین سال قهرمان نشدن از تیم‌تان در لیگ فقط قهرمانی می‌خواهند، فکر می‌کنید می‌توانید فاصله 11 امتیازی را جبران کنید؟

- جبران کردن 11 امتیاز کار سختی است اما هیچ کاری نشدنی نیست، در این راستا ما تمام تلاش‌مان را انجام خواهیم داد و ان‌شاءا... با تمام وجود برای موفقیت تلاش خواهیم کرد. بهترین هوادار را داریم و فکر می‌کنم به عنوان پرهوادارترین تیم، بزرگ‌ترین سرمایه را در اختیار داریم و می‌توانیم از این حیث بر هر تیمی غلبه کنیم بنابراین ما ناامید نیستیم و هواداران‌مان هم اصلاً ناامید نیستند.

خبر ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها