کد خبر: ۲۸۴۸۹۶
زمان انتشار: ۱۱:۴۷     ۲۰ دی ۱۳۹۳
اتحادیه مراکز خیریه لبنان تصویری را از یک پناهنده سوری منتشر کردند که جسد فرزند خود را که به علت سرما جان باخته است ، در دستانش حمل می کند
به گزارش پایگاه 598 ، این  پناهنده سوری "خیر البدوی" نام دارد و اهل شهر حمص در مرکز سوریه است؛ و جسد فرزند 5 ساله اش را به نام ماجد در کوفیه ای پیچیده است تا آن را در منطقه شبعا در جنوب لبنان دفن کند.

اتحادیه مراکز خیریه لبنان اعلام کرد: با احتساب ماجد ، تاکنون 3 نفر در منطقه شبعا به علت شدت سرما جان خود را از دست داده اند.


این اتحادیه در صفحه تویتر خود وضعیت پناهندگان سوری را وخیم توصیف کرد و افزود : برف و باران و تگرگ و مرگ از آسمان فرود می آیند و انسانیت نیز همزمان فرومی ریزد .


بسیاری از کاربران تویتر همدردی خود را با پدر ماجد و دیگر پناهندگان سوری اعلام کردند و خواستار رسیدگی به اوضاع آنها شدند .


کاربران از همه دولت و سازمان ها خواستند که به فریاد پناهندگان سوری برسند و امکانات لازم و مواد غذائی را برای آنها فراهم کنند تا مرگ دلخراش ماجد بار دیگر تکرار نشود. 

 

مرگ کودک آواره سوری به علت سرما+ عکس
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱۰
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
علی
-
۱۳:۱۷ - ۲۰ دی ۱۳۹۳
۶
۰
ای خدااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااااا
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۰۹:۱۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
۶
۰
خدایا به حق حضرت زهرا انتقام این بچه و مردم بی پناه را از این عرب های مزدور و خیانتکار بگیر.
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۱:۳۷ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
۶
۰
خداوند تمامی جنایتکاران به جامعه ی اسلامی را نیست و نابود نماید به کدامین گناه کشته شد
پاسخ
الهه سادات
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۳:۱۰ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
۴
۰
قابل توجه کسانی که از هرهر کرکر با دشمنان دین خدا و دشمنان انسانیت ، اضافه نمی آورند... آزموده را آزمودن خطاست .. کی میخواهید بفهمید آدمهای خوش خنده ........
پاسخ
masoud
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۵:۳۱ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
۷
۰
دردناک بود
پاسخ
حمید
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۰۲ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
۸
۱
مرگ بر این حقوق بشر ودمکراسی اروپایی
پاسخ
مهران
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۷:۲۵ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
۶
۰
ننگ و نفرین ابدی بر سلطه جویانی که بخاطر هوسهای قدرت طلبانه نابجا دولت و ملت عراق و سوریه و لبنان رو اینجور بزحمت انداختن و اف و لعنت به اون سازمانهایی حقوق بشری دنیا که کر کور شدن و این جنایتها جگر سوز رو نمی بینند
پاسخ
روح الله
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۲۱:۳۳ - ۲۱ دی ۱۳۹۳
۷
۰
عجب صبری خدا دارد....
پاسخ
ناشناس
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۴:۲۹ - ۲۲ دی ۱۳۹۳
۶
۰
امیدوارم اوحداقل دربهشت آرامش یابد
پاسخ
محمد
IRAN, ISLAMIC REPUBLIC OF
۱۶:۵۷ - ۲۲ دی ۱۳۹۳
۱
۴
حمید خان ادم بایت اول انسانیت داشته باشه بعد دین کسی که تفکر و انسانیت نداشته باشه
اگر خو جبرئیل هم بهش نازل شه بازم . گناهکار و بی تفکر باقی می مونه و از دین فقط برای ظاهر سازی استفاده میکنه اینو مطمئن باش دمکراسی اروپایی ها خیلی بهتر از دمکراسی ما مسلموناس . این یه کودک سوری خارج از ایرانه ولی توی همین ایران ببین چه اتفاقات وحشتناکی برای کوکان میفته و ما هم در گیر روزه گرفتن نگرفتنو حج رفتن نرفتنو مستحبها غیر هسیتم .
اگر به سوره بقره مراجعه کنید متوجه میشین که خداوند گفته چرا قران را می خونین ولی در ان تعقل نمیکنین . پس اینو بدون که قران چیزی جز راهنما نیست و انسان نه با حرکاتش بلکه با اعمالش سنجیده میشده .
و این رو هم بدون که همه ما جز به جهنم جای دیگر نخواهیم رفت مگر روش مسلمون بودنمون رو عوض کنیم و به جای ظاهر به باطن و به جای حرکات نمایش به اعمال عقلی و کمک به هم نوهای خودمون بپردازیم .
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها