کد خبر: ۲۸۴۶۸۱
زمان انتشار: ۱۸:۳۷     ۱۸ دی ۱۳۹۳
رئیس شبکه نور استان قم پس از 13 سال تغییر کرد و حجت الاسلام لطفی نیاسر، مدیر شبکه نور قم شد.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از قم نیوز، پس از 13 سال رئیس شبکه نور استان قم تغییر کرد و حجت الاسلام و المسلمین محمد لطفی نیاسر هدایت این شبکه را به عهده می‌گیرد.

پیش از بهرام محمدی نیا ریاست این شبکه را از بدو تأسیس به عهده داشت و اکنون حجت الاسلام لطفی نیاسر، مدیر فعلی رادیو معارف سیما عهده دار مدیریت این شبکه می‌شود.

مراسم تودیع و معارفه رئیس صدا و سیمای قم، یکشنبه هفته آینده و احتمالا با حضور معاون استان‌های صدا و سیما، حجت الاسلام موسوی مقدم برگزار می‌شود.

مدیر جدید صدا و سیمای قم در وبلاگش، خود را این گونه معرفی کرده است:
بنده محمد لطفی نیاسر هستم. در سال ۱۳۵۱ در شهر مقدس قم به دنیا آمدم در زمینه تحصیلی هم به لطف خدا از سال ۱۳۶۳ وارد حوزه شدم و در حوزه مشغول تحصیل در سطح خارج فقه هستم و در دانشگاه هم لیسانس حقوق را از دانشگاه مفید گرفته ام همچنین از دانشکده اصول الدین مدرک کارشناسی ارشد علوم قرآن و حدیث را اخذ کردم.
از اسفند سال ۱۳۷۶ وارد رادیو معارف شدم و در هنگام افتتاح این رادیو مدیر گروه قرآن و حدیث رادیو بودم در رادیو کارهای نویسندگی وسردبیری و تهیه کنندگی را انجام داده ام.
در سالهای بعد مدیریت تولید و پخش و مدیریت طرح و برنامه و در بعضی مواقع به صورت همزمان و به ضرورت , سرپرستی گروههای اندیشه و حکمت و گروه فقه و سیره را بر عهده داشته ام.
اکنون نیز افتخار مدیریت رادیو به عهده بنده گذارده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها