کد خبر: ۲۸۴۶۵۶
زمان انتشار: ۱۴:۰۹     ۱۸ دی ۱۳۹۳
بازیگر سینما گفت: «فعلا که وضعیت تیم خیلی خوب نیست و خبرهای خوب به گوش ما نمی‌رسد. ولی امیدوارم که نیم‌فصل دوم تیم یک تکانی بخورد.»

به گزارش پایگاه 598، حضور "امین فرزانه" در دربی امیدهای سرخابی باعث شد تا ورزشگاه و حتی بازیکنانی که در زمین توپ می‌زدند برای لحظاتی تحت تاثیر حضور او قرار بگیرند.

 

"امین آقا" که دیالوگ‌های معروفش در فیلم اعتراض مسعود کیمیایی را از زبان فوتبالی‌های حاضر در ورزشگاه می‌شنید در گفتگو با ما پس از سال‌ها در مورد تیم مورد علاقه‌اش صحبت کرد. او که از لوطی‌های اهل دعوای تهران قدیم است با حضور در برنامه ماه‌عسل هم معروف شد.

 

* حضور شما در دربی امیدهای پرسپولیس و استقلال آنقدر برای فوتبالی‌ها جالب بود که برای لحظاتی همه‌چیز تحت تاثیر شما قرار گرفت.

- (خنده) مردم به من لطف دارند. من خودم ورزشکار هستم و در تیم‌ملی دو و میدانی عضویت داشتم و سال‌ها فعالیت می‌کردم. به همین دلیل دوستان ورزشی زیادی دارم و هر وقت زمان به دست بیاورم به ورزشگاه می‌روم و سری به دوستانم می‌زنم. من همیشه فوتبال را هم دوست دارم و هر وقت بتوانم به استادیوم می‌روم و بازی‌ها را تماشا می‌کنم ولی به خاطر شرایطی که وجود دارد این جور فرصت‌ها کم پیش می‌آید. به‌هرحال بعضی وقت‌ها شرایط مهیا نمی‌شود و ما هم نمی‌توانیم به استادیوم برویم.

 

* تا حالا کسی پرسیده که شما طرفدار کدام تیم هستید؟

- این سوال را همیشه از من می‌پرسند ولی من به خاطر دوستانی که دارم جوابی نمی‌دهم می‌ترسم که آنها از من ناراحت شوند و بگویند چرا امین آقا طرفدار فلان تیم است.

 

* به‌هرحال هر کسی علایقی دارد و این ارتباطی با رفاقت‌ها و دوستی‌های شما ندارد.

- دوست دارم برای اولین‌بار بگویم که من طرفدار دو آتشه پرسپولیس هستم و این تیم را دوست دارم. اما به‌خاطر دوستانی که در دو تیم دارم همیشه به این موضوع جواب نمی‌دادم و ترجیح می‌دهم که در موردش صحبتی نکنم.

 

* چه شد که پرسپولیسی شدید؟

- یک بخش بزرگی از این علاقه به‌خاطر وجود دوست خوبم علی آقای پروین است. من به ایشان علاقه‌ دارم و برایش آرزوی سلامتی می‌کنم. علی آقا لوطی است.

 

* بالاخره اعتراف کردید (خنده)!

- (خنده) بله، ولی امیدوارم که این صحبت من امیر (قلعه‌نویی) را ناراحت نکند (خنده) امیرخان از دوستان خیلی خوب من است و من علاقه قلبی به ایشان دارم.

 

* پس حسابی فوتبالی هستید؟

- بله، من فوتبالی هستم ولی به نظر من این روزها فوتبال‌مان جذابیت و شور و شوق گذشته را ندارد. به نظر من فوتبال افت کرده است.

 

* واقعا؟

- بله... شما نگاه کنید... ستاره‌هایی که قبلا در فوتبال داشته‌ایم را دیگر نداریم. اصلا به‌خاطر همان ستاره‌ها بود که استادیوم‌ها پر می‌شد و آنها می‌توانستند این کار را انجام دهند.

 

* به نظرتان الان در فوتبال از این ستاره‌ها نداریم؟

- همه‌شان دوستان و عزیزان ما هستند ولی من امیدوارم ستاره‌ای توی این فوتبال متولد شود که بتواند تماشاچی‌ها را به استادیوم بکشاند. فوتبال ما احتیاج به چنین بازیکنانی دارد و من امیدوارم که با رو آمدن چنین ستاره‌ای فوتبال ما جذاب شود و رو بیاید.

 

* وضعیت پرسپولیس را با این شرایطی که دارد چطور ارزیابی می‌کنید؟

- والا فعلا که وضعیت تیم خیلی خوب نیست و خبرهای خوب به گوش ما نمی‌رسد. ولی امیدوارم که وضعیت درست شود و نیم‌فصل دوم تیم یک تکانی بخورد.

 

* از بین این بازیکنان امید که دیدید کسی توانست نظرتان را جلب کند؟

- همه‌شان خوب بودند و امیدوارم که بتوانند خوب کار کنند و جای بزرگ‌های باشگاه‌شان را بگیرند.

 

* حضور شما در استادیوم هم مثل حضورتان در برنامه ماه‌عسل برای مردم قابل توجه بود.

- همیشه گفته‌ام و باز هم می‌گویم که ما هر چه داریم از مردم است و همیشه خودمان را مدیون مردم می‌دانیم.

روزنامه گل

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها