کد خبر: ۲۸۴۶۵۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۵     ۱۸ دی ۱۳۹۳
سرپرست تیم استقلال گفت: «این رویه اخیر تیم استقلال است که بازیکنانش را سالم تحویل تیم های امید و ملی می دهد و آسیب دیده پس می گیرد.»

به گزارش پایگاه 598، میرشاد ماجدی درباره آخرین وضعیت اردوی آبی پوشان در کیش اظهار داشت: «تمرینات طبق برنامه پیش می رود و بازیکنان فشار زیادی را تحمل می کنند که البته در این برهه این وضعیت باید باشد تا بتوانند در ادامه لیگ با قدرت در مسابقات حضور داشته باشند.»

 

وی افزود: «منتظر اضافه شدن برهانی و هلمکه به اردوی تیم هستیم تا با تعداد نفرات کاملتری این دوران را به پایان برسانیم. قرار بود برهانی امروز به تهران برگردد و بلافاصله به کیش بیاید که هنوز خبر تازه تری در این باره از وی نداریم. هلمکه هم در حال انجام کارهایش در تهران است تا به کیش برسد.»

 

سرپرست استقلال درباره اتفاقی که برای هاشم بیگ زاده رخ داد گفت: «متأسفانه عصر دیروز از این موضوع مطلع شدیم و خیلی سریع برای پیگیری علت و میزانم مصدومیتش با کسانی که می شناختیم تماس گرفتیم اما موفق نشدیم با او صحبت کنیم و با مدیر برنامه هایش حرف زدیم که وی این مشکل را تأیید کرد. البته همین که متوجه شدیم دست بیگ زاده دچار آسیب دیدگی شده و مشکلی برای پای او به وجود نیامده است خدا را شکر کردیم و باز هم خیال کادر فنی از این بابت کمی راحت شد که پس از مدتی می تواند به تیم برگردد.»

 

ماجدی ادامه داد: «این رویه اخیر تیم استقلال است که بازیکنانش را سالم تحویل تیم های امید و ملی می دهد و آسیب دیده پس می گیرد. پیش از این هم حیدری، یعقوب کریمی، همین بیگ زاده و بازیکنانی از این دست را داشتیم که با مصدومیت از تیم های ملی تحویل گرفته بودیم.»

 

وی درباره اینکه گفته شده قلعه نویی راضی به بازی با پدیده مشهد نبوده، گفت: «در برنامه اولیه مان بازی تدارکاتی نبود اما وقتی سرمربی استقلال  اصرار مسئولان تیم پدیده مواجه شد با اینکه نفرات مان در اوج دوران بدنسازی بودند و تعدادشان هم خیلی کم بود با این همه به خواسته دوستان مان در تیم پدیده پاسخ مثبت دادیم و بازی کردیم. این دیدار عیار تیم مان را نشان داد و در کل کادر فنی از برگزاری آن راضی بود.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها