کد خبر: ۲۸۴۴۷۰
زمان انتشار: ۲۰:۱۶     ۱۷ دی ۱۳۹۳
مدیر عامل پدیده شاندیز در تازه ترین اظهارنظر خود مدعی شد نقل و انتقال در دفاتر پدیده از نظر بنده آزاد است.

به گزارش پایگاه 598 به نقل از تراز؛  در حالی که علاوه بر دستور دستگاه قضایی مبنی بر ممنوعیت تبلیغات شرکت پدیده و همینطور پلمب دفاتر دلالی خرید و فروش سهام آن، در روزهای اخیر دفاتر نمایندگی این شرکت در شهرهایی چون قزوین و شیراز پلمب شده، مسئولان شرکت پدیده بر قانونی بودن تمامی فعالیت های دفاتر خود اصرار دارند.

در خبری که روز چهارشنبه ۱۷ دی از سوی روابط عمومی گروه شرکت های پدیده شاندیز منتشر شده، مدیرعامل شرکت پدیده بر ادعاهای خود اصرار کرده است.

وی همچنین به قانونی بودن فعالیت دفاتر پدیده در سراسر کشور اشاره و اظهار کرده است: ما به دفاترمان اجازه فعالیت داده ایم و نقل و انتقال در دفاتر پدیده از نظر بنده آزاد است.

"علیرغم پلمب دفاتر پدیده در شیراز و قزوین آدرس این دفاتر هنوز در سایت پدیده موجود است"

محسن پهلوان در سخنان خود با دادن وعده افتتاح چند پروژه در حال احداث شرکت پدیده، اینگونه القا کرده که پیگیری های اخیر دستگاه قضایی خللی در فعالیت شرکت وی ایجاد نخواهد کرد. افتتاح هتل مجموعه شهر رویائی شاندیز تا پایان سال آینده یا افتتاح پیست اسکت روی یخ مجموعه شهر رویایی در هفته جاری از وعده های جدید او به سهامداران است.

پهلوان مدعی شده است: ما همواره پشت سر قانون حرکت کرده ایم و در حال حاضر نیز در برابر قانون و جلوتر از قانون حرکت نخواهیم کرد و خودمان را ملزم به پاسخگویی به مردم و قوه قضائیه می دانیم.

پهلوان مقدم با بیان اینکه ما هرگز به دنبال این نبودیم که زیر نظر جهاد کشاورزی نباشیم اظهار کرد: حکم دادگاه پس ازشکایت جهاد کشاورزی و تجدید نظر در نهایت به نفع پدیده صادر و ما همه حقوق قانونی را به شهرداری پرداخت کردیم.

اظهارات پهلوان در حالی است که بر اساس گفته های دادستان کل کشور، عده ای از مسئولان و مدیران محلی در اعطای مجوز به این شرکت تخلف کرده اند.

سید ابراهیم رئیسی چند روز پیش با اشاره به تخلفات شرکت «پدیده» ، از برکناری مدیرانی که در ارتباط با این موضوع اغماض کرده‌اند و رسیدگی به تخلفات انجام شده خبر داده بود.

وی گفت: در پرونده پدیده که در دادسرای عمومی و انقلاب مشهد در حال رسیدگی است، سوالات جدی وجود دارد. اول اینکه شرکت سهامی خاص نمی‌تواند به مانند شرکت سهامی عام عمل کند و طبق قانون تجارت هر کدام از شرکت‌های سهامی عام و خاص، باید طبق مقررات خود عمل کنند. همچنین فروش سهام باید با پشتوانه صورت گیرد و نمی‌توان در بازار دلالی سهام را افزایش داد، مثلا مبلغ سهام ۵ تومانی را تبدیل کنند به سهام ۱۰ تومانی.

وی افزود: نکته بعدی در مورد این پرونده موضوع ساختمان سازی‌های این شرکت است که در رابطه با آن ۳ تا ۴ وزارتخانه شاکی هستند.

رئیسی با اشاره به ادعای وزارت جهاد در مورد کاربری زمین‌هایی که پدیده در حال ساخت و ساز در آنها است، گفت: وزارت جهاد کشاورزی مدعی است که اراضی در حال ساخت نباید مورد استفاده قرار بگیرند و در این موضوع تغییر کاربری داده شده است.

دادستان کل کشور تاکید کرد: نظر ما این است که وزارت جهاد جلوی ساخت و ساز در زمین‌هایی که غیرقانونی در حال ساخت هستند را بگیرد.

وی همچنین از برکناری مدیرانی که در ارتباط با این موضوع اغماض کرده‌اند، خبر داد و گفت: در این ارتباط و در حوزه‌ای که تخلفات صورت گرفته گزارش شده که تعدادی از مدیران با وجود اینکه جلوی چشمشان تخلف صورت گرفته در مورد آن اغماض کرده‌اند.

رئیسی ادامه داد: حتما باید با این مدیران برخورد شود و اگر تاکنون از کار برکنار نشده‌اند، برکنار شوند و به تخلفات آنها در مراجع قانونی رسیدگی شود.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها