کد خبر: ۲۸۴۴۷
زمان انتشار: ۱۱:۱۷     ۰۷ آذر ۱۳۹۰
شاگردان خولیو ولاسکو در هفتمین بازی خود در رقابت‌های جام جهانی والیبال با اقتدار قهرمان قاره سیاه را شکست داد تا پس از پیروزی مقابل قهرمان اروپا حالا یک شگفتی دیگر به نام تیم ملی والیبال ایران در کارنامه این تیم به ثمر برسد تا کارشناسان و تحلیلگران بین المللی از ایران به عنوان یکی از قدرت‌های جدید والیبال جهان نام ببرند.



به گزارش رجانیوز، پس از ثبت دومین شکست تیم ملی والیبال ایران در رقابت‌های جام جهانی مقابل قهرمان المپیک پکن، شاگردان سرمربی آرژانتینی تیم ملی والبال ایران بامداد امروز در سالن مرکزی شهر فوكوئودا به مصاف تیم ملی مصر رفت که در یک نمایش بی عیب و نقص بازیکنان ایران موفق شدند در سه ست پیاپی قهرمان قاره آفریقا را شکست دهد تا یک موفقیت دیگر در کارنامه ولاسکو شاگردانش به ثبت برسد.

پیروزی مقابل مصر پنجمین پیروزی شاگردان ولاسکو در رقابت‌های جهانی بود،آنها که از ابتدای فعالیت خود در مسابقات جام جهانی تیم‌های مطرحی چون ژاپن، صربستان، لهستان و آرژانتین را پشت سر گذاشته بودند صبح امروز با شکست مصر موفق شدند پنجمین پیروزی خود در این رقابت‌ها را جشن بگیرند، با این پیروزی تیم ملی والیبال ایران از مجموع بازی‌های خود در رقابت‌های جام جهانی صاحب 12 امتیاز شد که این امتیاز یک برتری ویژه برای والیبال ایران به شمار می‌رود.



برتری تیم ملی والیبال ایران مقابل مصر یک برتری دیگر نیز برای والیبال ما به همراه داشت به این دلیل که تیم ملی والیبال ایران با تحمیل این شکست به قهرمان آفریقا برای نخستین بار در طول تاریخ موفق شد تیم مصر را تسلیم كند.

ملی پوشان كشورمان در این مسابقه با تركیب اولیه علیرضا نادی، فرهاد ظریف، امیر حسینی، محمد موسوی، مهدی بازارگرد، حمزه زرینی و پوریا فیاضی به میدان رفتند.در ست نخست این مسابقه دریافت های نسبتا خوب بازیكنان ایران و عملكرد بسیار خوب در دفاع روی تور باعث شد تا برای نخستین بار در طول این رقابت ها تیم كشورمان در ست اول به پیروزی برسد. نتیجه این ست 25 بر 18 به سود ایران رقم خورد.

در ست دوم دریافت های بازیكنان ایران این فرصت را به خوبی در اختیار امیر حسینی به عنوان پاسور قرار داد تا از نقشه های مختلف در خط حمله استفاده كند. عملكرد محمد موسوی و علیرضا نادی در دفاع روی تور هم در این ست چشمگیر بود. نتیجه این ست نیز 25 بر 21 به سود ایران ثبث شد.



در ست سوم بازهم بازی برتر بازیكنان ایران ادامه داشت كه این موضوع باعث ایجاد اشتباهات متعدد در بازیكنان مصر شد و امتیازات زیادی از این موضع به تیم كشورمان رسید. این ست هم با نتیجه 25 بر 15 به سود ایران رقم خورد.در این ست كار بسیار خوب بازیكنان ایران در دفاع روی تور 14 امتیاز برای تیم كشورمان به همراه داشت.

تیم ملی كشورمان در هشتمین بازی خود در این دوره از رقابت‌ها از ساعت 9:30 فردا به مصاف چین دیگر نماینده قاره آسیا در رقابت‌های جام جهانی می‌رود که به نظر می‌رسد این دیدار یک دیدار آسان برای تیم ملی والیبال ایران خواهد بود اما با این وجود ولاسکو در سخنان خود درباره چین از این تیم به عنوان یک تیم خاص نام برد که می تواند برای ایران دردسر درست کند.

کاپیتان ایران بهترین بازیکن ایران – مصر شد

كاپیتان تیم ملی والیبال كشورمان به عنوان بهترین بازیكن مسابقه تیم های ایران و مصر انتخاب شد.



علیرضا نادی كاپیتان 31 ساله تیم ایران در این مسابقه 9 امتیاز بدست آورد كه 3 امتیاز از روی اسپك و 6 امتیاز از دفاع روی تور بدست آورد.پیش از این آرش كمالوند، پوریا فیاضی، مهدی بازارگرد و حمزه زرینی هم در بازی های گذشته تیم ملی ایران موفق شده بودند به عنوان بهترین بازیكن زمین انتخاب شوند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها