کد خبر: ۲۸۴۴۱۷
زمان انتشار: ۱۹:۰۱     ۱۷ دی ۱۳۹۳
انتخابات بعدي باشگاه بارسلونا براي تعيين رئيس جديد، سال 2016 برگزار خواهد شد و بسياري از هم اکنون، شانس خوان لاپورتا را بيشتر از سايرين مي دانند.
به گزارش "ورزش سه"، لاپورتا پیش از این، بین سال های 2003 تا 2010، ریاست باشگاه بارسلونا را بر عهده داشت و در کارنامه مدیریتی او، 12 قهرمانی دیده می شود. سال 2008، لاپورتا با تصمیمی شجاعانه، گواردیولای جوان را جانشین رایکارد کرد و بهترین مقطع تاریخ بارسلونا را با این انتخاب جسورانه رقم زد.

با توجه به نتایج ضعیف بارسا در دو فصل اخیر و بخصوص بحران های پیش آمده در کادر مدیریتی و نیز اختلافات بازیکنان با لوئیس انریکه، خیلی ها بر این عقیده اند که انتخابات زودرس باید در بارسلونا انجام شده و بارتومئو از کار برکنار شود.

لاپورتا با وجود اینکه بصورت رسمی اعلام نکرده است که برای انتخابات بعدی خود را کاندید خواهد کرد، اما منابع نزدیک به رئیس سابق، تایید می کنند که این اتفاق، نهایتا رخ خواهد داد. "وبسایت گل"، با استناد به منابع معتبر خود در اسپانیا، امروز ادعا کرد که لاپورتا تماس های اولیه با گواردیولا که هم اکنون سرمربی بایرن است،برای بازگشت به بارسلونا در سال 2016 را برقرار کرده و گواردیولا نیز به این بازگشت هیجان انگیز، چراغ سبز نشان داده است .

البته احتمال اینکه پپ به عنوان مدیر ورزشی به بارسا بازگردد بسیار بیشتر است. لاپورتا همچنین قصد بازگرداندن کرایف و پویول به باشگاه را دارد. قطع ارتباط با اسپانسر قطری بارسلونا نیز یکی از اهداف اصلی لاپورتا در بازگشت عنوان شده است.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها