کد خبر: ۲۸۴۳۴۰
زمان انتشار: ۱۳:۵۵     ۱۷ دی ۱۳۹۳
می‌خواستند حرکت اسلامی را با ایجاد فتنه منحرف کنند؛ نتوانستندنسل دوم وسوم را از انقلاب روگردان کنند، 9دی راهمین جوانان بوجود آوردند.
به گزارش پایگاه 598، در آستانه سالروز قیام 19 دی سال 1356، هزاران نفر از علما، فضلا، روحانیون و قشرهای مختلف مردم قم با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

مهمترین محورهای سخنان رهبر انقلاب به شرح ذیل است:

** امروز دشمنان با تحریم برای کشور مشکل درست کرده‌اند. حالا اگر شرط برداشتن تحریم را چیزی عنوان کنند که غیرتتان اجازه ندهد، چه می‌کنید، یقینا هیچ مسئولی در کشور این را قبول نمی‌کند، پس باید کاری کنید که کشور در مقابل تحریم مصونیت داشته باشد.

** جبهه مقابل نظام اسلامی سعی می‌کند چهره خاندان خبیث و منحوس پهلوی را بزک کند.

** می‌خواستند حرکت اسلامی را با ایجاد فتنه منحرف کنند؛ نتوانستندنسل دوم وسوم را از انقلاب روگردان کنند، 9دی راهمین جوانان بوجود آوردند.

** انگیزه‌های خباثت آلود می‌خواهند مقاطع اثرگذار و مهم انقلاب راتحریف کنند یا از یادها ببرند. 9دی یک حرکت مجاهدت‌آمیز بود و دشمن می‌خواهد فراموش شود.

** دستگاه جهنمی ساواک را صهیونیست‌ها و سیا بوجود آوردند. بی‌اعتنایی به پیشرفت علمی و تحقیر ملت و توانایی‌های آن، خصوصیت رژیم پهلوی بود. کشاورزی و صنایع واقعی را نابود و کشور را به واردات عادت دادند و به دشمنان وابسته کردند، متأسفانه این عادت تا امروزباقی مانده است.

مشروح خبر و تصاویر تکمیلی از این دیدار متعاقباً منتشر خواهد شد.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها
پر طرفدار ترین ها