کد خبر: ۲۸۴۳۲۹
زمان انتشار: ۱۲:۵۲     ۱۷ دی ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598 ،عبدالله ویسی در گفتگو با خبرنگار مهر، در خصوص آماده‌سازی این تیم در تعطیلات نیم فصل بیان کرد: بعد از استراحت 10 روزه تمرینات را شروع کردیم و پس از چند روز تمرین در اهواز به کیش رفتیم تا اردوی تدارکاتی داشته باشیم. در این مدت ما چهار بازی هم برگزار کرده‌ایم.

وی اضافه کرد: واقعا تعطیلی بالای 50 روز در نیم فصل خیلی زیاد است و تیم‌ها را فرسوده می‌کند. البته ما برنامه ریزی کرده بودیم ولی کار سختی در پیش داریم. فعلا هم تیم در تعطیلات است و از روز پنجشنبه کار را دوباره پی می‌گیریم و در تورنمنت اهواز شرکت خواهیم کرد که می‌تواند ما را در شرایط بازی نگه دارد.

سرمربی تیم صنعتی خوزستان درباره جذب بازیکنان جدید این تیم گفت: خوشبختانه تیم خوبی را جمع کرده‌ایم و همه آن بازیکنانی که می‌خواستیم را باشگاه جذب کرده‌اند که باید بابت این تلاش از آنها قدردانی کنم. با این نفراتی که جذب شده‌اند تیم خوبی را روانه نیم فصل دوم خواهیم کرد.

ویسی در پاسخ به این سوال که چه رتبه‌ای در پایان نیم فصل دوم مد نظر این باشگاه قرار دارد، عنوان کرد: ما در نیم فصل اول به دنبال این بودیم که در رده های هشتم یا نهم قرار بگیریم ولی با دو سه اختلاف امتیاز در رده یازدهم ایستادیم. در نیم فصل دوم مطئن هستم که شرایط بهتری خواهیم داشت و شک ندارم که رتبه ما تک رقمی خواهد شد.

وی درباره شرایط تیم ملی فوتبال در جام ملت‌های آسیا گفت: تیم ملی واقعا نیاز به این دارد که قلبا از سوی همه حمایت شود نه اینکه حمایت ظاهری داشته باشیم. به نظرم نسبت به جام جهانی تیم ملی کار سخت‌تری دارد چرا که در آن زمان تیم ملی شرایط بهتری در آماده‌سازی داشت.

سرمربی تیم صنعتی خوزستان ادامه داد: در جام جهانی تیم ملی به آرژانتین یک بر صفر باخت ولی مردم ما جشن گرفته بودند. حالا همه دنبال قهرمانی هستند. در جام ملت‌ها فقط قهرمانی مردم ما را راضی می‌کند و برای همین است که کار خیلی دشوارتر شده است. در نظر داشته باشیم که آمادگی کمتری نسبت به جام جهانی داریم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:۱
در انتظار بررسی: ۱
* نظر:
ارسال نظرات
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
۱۵:۵۷ - ۱۷ دی ۱۳۹۳
۰
۰
آیه یاس برای تیم ملی شروع شده از اول هم مشخص بوده که کی روش به درد تیم ملی نمیخورد. ولی دلال ها نخواستند به خاطر منافعشان کی روش نباشد
پاسخ
جدیدترین اخبار پربازدید ها