کد خبر: ۲۸۴۳۱۹
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۷ دی ۱۳۹۳
مرتضي پورعلي‌گنجي ملي‌پوش نفت‌تهران يکي از بازيکنان موثر ايران در بازي دوستان مقابل عراق بود که در نهايت منجر به پيروزي تيم‌ملي ايران شد.

به گزارش پایگاه 598،پورعلی‌گنجی در مورد این دیدار به "ورزش سه" گفت: خدا را شکر می‌ کنم بازی خیلی خوب بود هم برای ما جوانان و هم کسانی که اولین بازی ملی‌پوشان بود مثل خودم و چند نفر دیگر. امیدوارم این بازی های ملی روز به روز بیشتر و تجربه ما هم بیشتر می‌ شودو بتوانیم به تیم‌ملی کمک کنیم.

او در مورد عملکرد خودش در این دیدار ادامه داد: کسانی که از من تعریف می‌ کنند به من لطف دارند و این اعتماد به نفس را به من می‌ دهند تا بتوانم در بازی های بعدی راحت تر بازی و بیشتر کمک کنم. باز هم بابت برد خدا را شکر می‌ کنم و توانستیم شروع خوبی داشته باشیم امیدوارم شش بازی پیش رو را ببریم و در نهایت قهرمان شویم.

پورعلی‌گنجی درباره حضور جوان ها در ترکیب تبم کی روش هم گفت: آقای کی‌روش مربی کاربلدی است . انشاالله توانستم باشیم نظر او را جلب کرده باشیم. امیدوارم اگر در جام ملت ها تنها یک دقیقه به ما بازی رسید در همان یک دقیقه هم باری تیم کشورمان مثمرثمر باشیم. در این بازی به شخصه صددرصد کامل نبودم دوست دارم روز به روز بهتر شوم و بیشتر به تیم‌ملی کمک کنم.

وقتی از این بازیکن سوال شد تعداد کم بازی های دوستانه به تیم‌ملی ضربه نمی‌ زند پاسخ داد: صددرصد ضربه می‌ زند تیم هایی که با ما بازی کردند یا بازی دارند خیلی بیشتر از ما بازی های دوستانه داشتند. از جمله امارات، قطر، بحرین ما کل بازی های تدارکاتی یعنی فیفادی دو بازی بوده ولی خود کرده نزدیک 16 بازی تدارکاتی داشته که در هماهنگی تیم خیلی تاثیر دارد.

او نظر را در مورد سخت ترین حریف ایران اینگونه بیان کرد: هر 3 حریفمان سخت است ولی قطر فکر کنم چون بازیکن خارجی بیشتری دارد سخت تر باشد. انشاالله با همدلی و تمرکز بالا و دانشی که آقای کی‌روش دارد بتوانیم خوب کار کنیم، بهترین بازی ها را انجام دهیم و افتخار کسب کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها