کد خبر: ۲۸۳۹۷۳
زمان انتشار: ۱۲:۴۹     ۱۶ دی ۱۳۹۳

به گزارش پایگاه 598،منبع این خبر ناراحت کننده، علی کفاشیان رئیس فدراسیون فوتبال است. او در مصاحبه امروزش با ایرنا درباره حضور تماشاگران ایرانی دراسترالیا گفته:تا آنجایی که در جریان هستم، از ایران تماشاگری به استرالیا نرفته است، زیرا میزبان این دوره در صدور روادید بسیار سخت عمل کرد. ولی ایرانی ها در استرالیا و کشورهای دیگر در استرالیا زیاد هستند و امیدوارم که حمایت خود را از تیم ملی ادامه دهند.

در چنین شرایطی البته، کی روش و شاگردانش کماکان طرفداران خودشان در استرالیا را دارند و می توانند روی حضور ایرانی های مقیم استرالیا در ورزشگاه حساب باز کنند.

این نکته ای است که حتی سایت کنفدراسیون فوتبال آسیا هم به آن اشاره کرده. این سایت در گزارشی به تاریخ 24 مرداد اعلام کرده که ایران پرطرفدارترین تیم در جام ملتهای آسیا محسوب می شود و ایرانیان حاضر در استرالیا قطعا هوای تیم ملی را خواهند داشت.

بد نیست به این نکته هم اشاره کنیم که برای جام جهانی برزیل، نزدیک به 450 نفر در تورهای مختلف ثبت نام کرده بودند تا از ایران راهی برزیل شوند اما سخت گیری های استرالیا در دادن ویزا به ایرانی ها باعث شده که یار دوازدهم تیم ملی، محدود به ایرانی های مقیم استرالیا شوند که خوشبختانه تعدادشان آنقدری هست که تیم ملی در این کشور احساس تنهایی نکند.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها