کد خبر: ۲۸۳۷۲۸
زمان انتشار: ۱۴:۰۱     ۱۵ دی ۱۳۹۳
سرپرست تیم پرسپولیس گفت: «حضور علی علیپور و بابک حاتمی در تیم پرسپولیس اتفاق خوبی است و آنها در آینده روزهای خوبی را رقم می زنند.»

به گزارش پایگاه 598، محمود خوردبین درباره اینکه باشگاه پرسپولیس به قرارداد بازیکنان این تیم بند حسن نیت عملکرد را اضافه کرده است اظهار داشت: «من از نظر قانونی نمی دانم آیا این بند می توانسته به قرارداد بازیکنان اضافه شود یا نه و باید آن را از مسئولان باشگاه سوال کنم. البته در آخرین دوره ای که من سرپرست باشگاه بودم چنین بندی وجود نداشت.»

 

وی درباره انتقادات بازیکنان پرسپولیس به عدم دریافت مطالباتشان بیان کرد: »بازیکنان درست می گویند اما قرار است روز دوشنبه به حساب آنها پول واریز شود تا کمی از مشکلات شان کم شود. پولی که بازیکنان می گیرند کم و زیاد دارد اما حتما پرداخت می شود.»

 

خوردبین درباره وضعیت برگزاری اردوی پرسپولیس و اینکه گفته می شود اردوی دبی هم مثل کیش منتفی می شود گفت: «ما قطعا به اردوی دبی خواهیم رفت. طبق برنامه 21 دی عازم امارات می شویم. قرار است یک هفته در دبی باشیم و دو مسابقه تدارکاتی هم آنجا انجام بدهیم.»

 

سرپرست پرسپولیس درباره دوپینگ شهاب زاهدی بیان داشت: «من در جریانات ریز ماجراها نیستم اما اگر این موضوع صحت داشته باشد قطعا عمدی در کار نبوده است. زاهدی از خودش در فدراسیون دفاع می کند و امیدوارم مسئولان کمیته پزشکی فدراسیون باعث نابودی فوتبال این جوان نشوند.»

 

خوردبین درباره خرید جدید برزیلی پرسپولیس گفت: «منتظریم پاسخ پزشکی او بیاید. البته روز گذشته او به همراه مدیر برنامه هایش به باشگاه آمد و مذاکرات طولانی داشت. اگر مذاکرات مثبت باشد قراردادش را ثبت می کند.»

 

وی درباره انتقاد علی پروین از خریدهای پرسپولیس اظهار داشت: «پروین همیشه اعتقاد دارد بازیکنان بزرگ باید به پرسپولیس بیایند اما همه از مشکلات اخیر باشگاه اطلاع دارند. با توجه به مشکلاتی که داشتیم خریدهای خوبی انجام دادیم. حضور علی علیپور و بابک حاتمی در تیم پرسپولیس اتفاق خوبی است و آنها در آینده روزهای خوبی را رقم می زنند.»

 

خوردبین درباره اینکه باشگاه راه آهن مدعی شده است حضور علیپور در پرسپولیس قانونی نیست بیان داشت: «این بحث درست نیست. تمام کارهای علیپور برای فسخ قرارداد با راه آهن و حضور در پرسپولیس به صورت قانونی انجام شده و بازیکن ماست.»

کاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها