کد خبر: ۲۸۳۶۹۶
زمان انتشار: ۱۳:۲۳     ۱۵ دی ۱۳۹۳
قرار بود ظرف ديشب و امروز مبلغي از مطالبات باشگاه پرسپوليس به حساب آنها واريز شود. اما به نظر مي‌ رسد اين مبلغ به اندازه اي نيست که بازيکنان اين تيم را راضي کند.

به گزارش پایگاه 598، باشگاه پرسپولیس هفته هاست که قرارداد هفتگی بازیکنان را به حساب آنها واریز نمی‌کند. به گونه ای که بازیکنان پرسپولیس نزدیک به 5 هفته است که حقوق هفتگی خود را دریافت نکرده اند. طبق تفاوت حمیدرضا سیاسی با بازیکنان پرسپولیس قرار بود در هر هفته 2درصد از مبالغ قرارداد آنها با عنوان پرداخت های هفتگی در اختیارشان قرار گیرد. اما این پرداخت ها حدود 5 هفته است که عقب افتاده و بنابراین بازیکنان نزدیک به 10درصد از قراردادشان را در این 5 هفته دریافت نکرده اند.

طی تمام چند روز گذشته اکثریت بازیکنان پرسپولیس برای پیگیری حق و حقوقشان راهی باشگاه پرسپولیس شدند. آنها به دنبال این بودند تا ببینند بالاخره قرار است مطالبات آنها چگونه پرداخت شود و در تمام رفت و آمدها مسوولان باشگاه پرسپولیس به آنها وعده می‌ دادند که قرار است درصدی از پول آنها طی دیشب و امروز پرداخت شود اما جالب ترین نکته، مبلغی است که قرار است در اختیار سرخپوشان قرار بگیرد.

اطلاعات دریافتی از باشگاه پرسپولیس حاکی از آن است که طاهری به عنوان مسوول اجرایی باشگاه قصد دارد بعد از 5 هفته تنها بین یک تا یک و نیم درصد از بازیکنان را به حساب آنها واریز کند. یعنی مبلغی کمتر از 2درصد مبلغ دریافتی هفتگی شان. موضوعی که به شدت باعث ناراحتی بازیکنان شده است. آنها این تصور را داشتند که بعد از چندین هفته بی پولی حداقل 10درصد یا بیشتر از قراردادشان را دریافت می‌ کنند. اما حالا می‌ بینند که قرار است رقم دریافتی شان بعد از این همه مدت بین یک تا یک و نیم درصد باشد. شک نکنید که طی چند روز آینده مصاحبه های انتقادآمیزی را از بازیکنان خواهیم دید.



 

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها