کد خبر: ۲۸۳۶۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۱۹     ۱۵ دی ۱۳۹۳
تيم خونه به خونه که از وجود فرهاد کاظمي به عنوان مديريت فني سود مي برد در بازي ابتدايي پس از حضور اين مربي کار کشته شکست خورد و کاظمي اعتقاد دارد بايد خودش وارد گود شود.

به گزارش پایگاه 598،در این رابطه فرهاد کاظمی می‌گوید: متاسفانه در اولین بازی خود شکست خوردیم اما خب از این شکست درسهای لازم را گرفتیم اما من اعتقاد دارم در این بازی داوری با اشتباهاتی که داشت کار را برای ما سخت کرد.

مدیر فنی خونه به خونه بابل می‌گوید: احساس می‌کنم در این بازی حق ما خورده شد و انصاف رعایت نشد من خودم همیشه طرفدار داوران جوان هستم و همیشه از آنها حمایت کردم و کمتر شده است که به داوری اعتراض کنم اما در این بازی در یکی ٢ صحنه اشتباهاتی صورت گرفت که جریان بازی عوض شد.

کاظمی در پایان می‌گوید برای موفقیت تیم خونه به خونه بابل و برای اینکه حق یک استان و یک شهر ضایع نشود فیلم اشتباهات داوری این بازی را به مسئولین داوری و لیگ می‌دهیم تا دقت بیشتری انجام شود و تصمیمات لازم صورت بگیرد. همچنین می‌خواهم دوباره آستینهایم را بالا بزنم و برای اینکه حق این تیم ضایع نشود خودم وارد گود می شوم تا کمک بیشتری به تیم بکنم. امیدوارم خدا هم در این مسیر کمک کند تا بتوانیم با همت بچه‌های تیم و همچنین حمایت هواداران و مردم خوب مازندران این تیم را به قهرمانی برسانیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها