کد خبر: ۲۸۳۳۴۶
زمان انتشار: ۱۴:۱۰     ۱۴ دی ۱۳۹۳
مدیر فنی تیم امید گفت: «در مورد پرسپولیس هیچ وقت با کسی رودربایستی ندارم حالا چه درخشان سرمربی باشد و چه فرد دیگری.»

به گزارش پایگاه 598، محمد مایلی‌کهن مثل همیشه رک و پوست کنده حرف‌هایش را می‌زند. او آدمی نیست که اعتقاداتش را پنهان کند.

 

صحبت های مایلی‌کهن را در زیر می‌خوانید.

 

* شما انتقادات تندی از خریدهای قرمز و آبی انجام دادید؟

- نه تند نبود. این‌که می‌گویم 720 میلیون به یک گلر خارجی دادند و او یک دقیقه هم بازی نکرد، تند است؟ مگر دروغ گفتم؟ آیا آن گلر بازی کرد؟

 

* داسیلوا، گلر برزیلی استقلال را می‌گویید؟

- ببینید مردم همه چیز را می‌دانند. چرا من نگفتم فلان مبلغ به نیلسون دادند؟ خب نیلسون گلر خوبی بود و من نمی‌دانم چرا با پرسپولیس به مشکل خورد اما وقتی به یک خارجی 720 میلیون می‌دهیم و او بازی نمی‌کند عجیب است، به نظر شما چنین نیست؟

 

* بله قبول داریم ولی خیلی‌ها می‌گویند مایلی‌کهن نباید بعضی چیزها را بگوید.

- چرا نگویم؟ مگر ریگی به کفش دارم. من دلم برای فوتبال می‌سوزد که این حرف‌ها را می‌زنم وگرنه آن 720 میلیون که از جیب شخصی مایلی‌کهن نرفته.

 

* از پرسپولیس انتقاداتی داشتید؟

- بله پرسپولیس و استقلال گاهی اوقات چشم بازار را با خریدهایشان کور می‌کنند. البته آن‌ها خریدهای خوب هم دارند ولی اکثر خریدها جواب نداده است. من در مورد پرسپولیس هیچ وقت با کسی رودربایستی ندارم حالا چه درخشان سرمربی باشد و چه فرد دیگری.

 

* شما یک بار به محض آمدن درخشان مصاحبه‌ای کردید که جنجالی شد.

- خب مگر حرفم اشتباه بود؟ شما دیدید که بعدا پرسپولیس چه خریدهایی انجام داد. حالا سوال من این است که این خریدها چقدر مشکل پرسپولیس را حل کردند.

 

* فکر می‌کنید تیم ملی در جام ملت‌ها چه عنوانی به دست می‌آورد؟

- آقای کی‌روش که گفته بود در گروه خودمان هم مدعی نیستیم! من نمی‌ دانم یعنی بحرین مدعی است و ما نیستیم؟ همین بحرین 6 گل از ما خورده حالا چطور می‌شود در گروهی که بحرین، امارات و قطر هستند ما مدعی نباشیم. من فکر می‌کنم ایران شانس حضور در جمع 4 تیم و حتی لیاقت رسیدن به فینال و قهرمانی را دارد. ما استعدادهای بسیاری خوبی داریم ولی حیف...

 

* در این چند ماه با درخشان تماسی داشته اید؟

- بله یکی، دو بار صحبت کردیم ولی به هر حال صلاح مملکت خویش خسروان دانند. من نقطه نظراتم را گفتم و دلسوزانه هم گفتم. حالا دیگر این خود درخشان است که باید تصمیم بگیرد.

خراسان ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها