کد خبر: ۲۸۳۳۴۰
زمان انتشار: ۱۴:۰۴     ۱۴ دی ۱۳۹۳
باشگاه پرسپولیس به مازادها گفته بود مبلغی بدهید و رضایتنامه بگیرید اما آنها چنین پولی نداشتند و در جمع سرخ ها ماندنی شدند.

به گزارش پایگاه 598، حمید درخشان 6 بازیکن را در لیست فروش خود قرار داده بود که محمد عباس‌زاده و میثم حسینی هم جزو آن‌ها بودند.

 

باشگاه پرسپولیس به آن‌ها گفته بود مبلغی بدهید و رضایتنامه بگیرید اما این 2 بازیکن چنین پولی نداشتند و به همین دلیل در پرسپولیس ماندنی شدند.

 

درخشان تقریبا از 70 درصد بازیکنان پرسپولیس ناراضی است و عقیده دارد علی دایی تیم خوبی نبسته. هر چند دایی هم معتقد است برخی از سران پرسپولیس عمدا دست او را در نقل و انتقالات پیش فصل بستند تا او را زمین بزنند. در هر صورت درخشان به جز دربی نتوانست در سایر دیدارها نتایج قابل قبولی کسب کند.

 

عباس‌زاده وقتی درخشان سرمربی پرسپولیس شد در 3، 4 بازی پیاپی گلزنی کرد ولی بعدا دچار افت شد. حسینی هم بازی‌های ضعیفی را ارایه داد و به هیچ‌وجه نتوانست انتظارات را برآورده کند.

 

البته فقط این 2 نفر در لیست سیاه درخشان نبودند ولی چون او نتوانست بازیکنان زیادی بگیرد در نهایت به ماندن بعضی‌ها از جمله عباس‌زاده و حسینی رضایت داد؛ آن هم برخلاف میلی باطنی‌اش.

خراسان ورزشی

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها