کد خبر: ۲۸۳۱۹
زمان انتشار: ۱۰:۴۶     ۰۶ آذر ۱۳۹۰
امروز 6 آذر روزنامه‌ها بخشي از مطالب صفحات خود را به انتشار اخبار دفاع مقدس اختصاص داده‌اند.

به گزارش ايسنا روزنامه جام جم نوشته است:‌ آزادگان از حقوق دوران اسارت خود و تسهيلات مقرر در ماده 13 قانون حمايت از آزادگان برخوردار مي‌شوند.

روزنامه قدس نيز در صفحه عشقستان نوشته‌هايي با عناوين «حماسه و ايثار»، «مظلومان كربلا»‌، «باغبان انار را بخشيد» و هفت قصه از بلوچستان گفتارهايي از شهيد سيد مرتضي آويني را به چاپ رسانده است.

روزنامه جوان نيز مطلبي با عنوان «آستانه محرم آستانه شهداست» به چاپ رساند و نويسنده آن را به همرزم هميشه شهدا حاج قاسم سليماني تقديم كرده است.

روزنامه جمهوري اسلامي در صفحه جبهه و جنگ با نگاهي به طولاني‌ترين حجوم هوايي دشمن به انديمشك در سال 1365 نوشته ‌اي با عنوان «روزي كه انديمشك تابلوي مقاومت شد» منتشر كرده است.

همچنين روزنامه رسالت از قول مرتضي سرهنگي در نشست بانوان راوي دفاع مقدس نوشته است:‌ قلم راويان دفاع مقدس ادامه دهنده راه شهداست.

روزنامه خراسان نيز از تشييع پيكر 17 شهيد گمنام دوران دفاع مقدس در 12 نقطه كشور خبري منتشر كرده است. اين روزنامه همچنين خاطره‌اي با عنوان «اتفاقي به كه باعث ناراحتي شهيد همت شد» به چاپ رسانده است.

روزنامه همشهري نيز مطالبي با موضوع ويژگي‌هاي شخصيت شهيد حسن تهراني مقدم با عنوان «فرمانده‌اي كه گمنام بود» منتشر كرده است.

روزنامه كيهان يادكردي از شهيدرضا زارع به چاپ رسانده است. اين روزنامه همچنين در صفحه فرهنگ پايداري به مناسبت سالروز عمليات غرور آفرين مرواريد در نيروي دريايي نوشته‌اي با عنوان «از عرشه تا عرشه» منتشر كرده است. حماسه ذوالفقاريه‌، «براي خامنه‌اي مي‌جنگيم» و «مرا از پايم بشناس» ديگر مطالب به چاپ رسيده در اين روزنامه است.

روزنامه ملت ما از قول محسن مطلق نويسنده دفاع مقدس نوشته اي با عنوان ضرورت نگاه به آينده در عرصه هنر و ادب دفاع مقدس به چاپ رسانده است اين روزنامه همچنين از قول مدير عامل شركت توسعه فضاهاي فرهنگي از بهره برداري باغ موزه دفاع مقدس تا پايان سال جاري خبر داده است.

روزنامه اطلاعات نيز از تشييع و به خاكسپاري پيكر مطهر 16 شهيد دفاع مقدس در 8 استان كشور خبري منتشر كرده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها