کد خبر: ۲۸۳۱۶۴
زمان انتشار: ۱۸:۴۳     ۱۳ دی ۱۳۹۳
بهادر عبدي يکي از بازيکنان باتجربه راه‌آهن است که امروز به همراه سايرين در جلسه بازيکنان و کادرفني با مديران جديد راه‌آهن شرکت کرده است.
به گزارش پایگاه 598 راه آهنی ها امروز از ساعت 14:30 در زمین کارگران حاضر شدند و به مذاکره با مسوولان پرداختند. آنها که از شرایط باشگاه و انتخاب های گروه جدید و عدم پرداخت مطالبات ناراضی اند، امروز هم راضی به تمرین نشدند. عبدی در این باره می‌ گوید: امروز با لباس شخصی سر تمرین حاضر شدیم و قصد فقط زیارت آقایان عابدینی و لطیفی بود. آمدیم دوباره حسن نیتمان را ثابت کنیم، کاری که آنقدر در این چند سال انجام داده ایم دیگر خسته شده ایم. تا چهارشنبه هم به احترام کادرفنی با لباس شخصی سر تمرین می‌ آییم اما تمرین نمی‌کنیم. به دنبال جنگ یا آوردن بهانه نیستیم، به همین خاطر هم هست در همان ساعت هایی که اعلام شده، سر تمرین حاضر می‌ شویم. امیدوارم سازمان لیگ، دادستانی یا هر مسوولی دیگری که وجود دارد بتواند جوابگو باشد.

وی ادامه داد: چرا تمرین کنیم وقتی یک هزار تومانی هم نگرفته ایم، بعضی از بچه ها پول پارسالشان را هم نگرفتند. 17 بازی انجام دادیم اما هیچ چیزی نگرفته ایم، مصاحبه های بعضی از بازیکنان دیگر تیم ها را که می‌ بینم دلم به درد می‌ آید. یکی از بازیکنان گفته بود 6 هفته پول نگرفتیم پس به مشکل می‌ خوریم. آن یکی گفته بود هنوز پول نیم فصل دوم را نگرفته ایم، حالا به ارزش کار بازیکنان راه‌آهن پی می‌ برم که با نگرفتن حتی یک تک تومانی باز هم غیرت به خرج دادند. تیم ما مظلوم واقع شده چون خیلی کم تماشاگر است و هیچ مسوولی پشت این تیم نیست. اگر تیم ما هم 10هزار تماشاچی داشت، برای حل کردن مشکلاتش بین مسوولان دعوا می‌ شد. کسی نیست که دلش برای کمک به این تیم بسوزد. امیدوارم از چهارشنبه به بعد اتفاقات خوبی رخ دهد.

عبدی در همین مورد گفت: من شنیده ام که قرار است بازرسان ای اف سی از باشگاه های ایران بازدید کنند و من فکر نکنم که سازمان لیگ و فدراسیون دوست داشته باشند که مسوولان ای اف سی به این پی ببرند، یک تیم از جمع شانزده تیم لیگ‌برتری نه تمرین می‌ کنند، نه پولی می‌گیرند و نه ... امیدوارم این حساسیت روی نظارت بازرسان ای اف سی کمی به کمکمان بیاید.

این بازیکن در مورد اینکه همه بازیکنان راه‌آهن قصد جدایی از این تیم را داشتند نظرش را اینگونه بیان کرد: اکثرا می‌ خواستند جدا شوند اما فقط دو، سه نفر زرنگی کردند و رضایتنامه گرفتند. حالا که ما مانده ایم تمام حق و حقوقمان را می‌ خواهیم.

عبدی در پایان در مورد سرمربیگری لطیفی افزود: بعد از رفتن آقای استیلی بهترین گزینه برای سرمربیگری علی لطیفی بود برای اینکه با جو این تیم آشنا بود، اگر یک مربی جدید می‌ آمد، صددرصد می‌ افتادیم. اگرچه الان هم شانس ماندنمان در لیگ 10درصد است. حداقل با آقای لطیفی از روز اول آشنا بودیم.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها