کد خبر: ۲۸۳۰۸۰
زمان انتشار: ۱۴:۲۵     ۱۳ دی ۱۳۹۳
سرپرست تيم فوتبال پديده از تغيير تاکتيک در اين تيم با اضافه شدن بازيکنان جديد در نيم‌فصل دوم خبر داد.

به گزارش598،و به نقل از ایسنا، هاشم حسینی از عملکرد پدیده در فصل نقل و انتقالات ابراز رضایت کرد و گفت: تقریبا به تمامی اهداف خود برای جذب بازیکن رسیدیم و در فصل دوم با قوت بیشتری پا به رقابت‌ها می‌گذاریم. در خط دفاع بازیکنان خوب و باکیفیتی داریم. با این حال روی نیمکت کمی دچار ضعف بودیم که تلاش کردیم با جذب بازیکنان مناسب این ضعف را جبران کنیم.

سرپرست تیم فوتبال پدیده به جذب قزل و صلصالی اشاره کرد و گفت: با اضافه شدن این دو بازیکن، میانه دفاعی خود را تقویت کردیم و با آوردن یک بازیکن زیر 23 سال به عنوان مدافع چپ مشکل خاصی در بخش دفاعی نداریم.

حسینی افزود: پس از جدایی توافقی رضا عنایتی مذاکراتی را با محمد غلامی انجام دادیم و در نهایت این بازیکن به پدیده آمد. ما دوست داشتیم رضا عنایتی به آن چه دلش می‌خواهد برسد و به همین خاطر مانع استقلالی شدن او نشدیم.

او همچنین به جذب رضا حقیقی نیز اشاره کرد و گفت: رضا حقیقی برای بازگشت دوباره به تیم ملی انگیزه بسیاری دارد و به نظرم با آمدن به پدیده می‌تواند دوباره به تیم ملی بازگردد.

سرپرست تیم فوتبال پدیده خاطر نشان کرد: با آمدن بازیکنان جدید شاهد تغییرات اساسی در تاکتیک تیمی پدیده خواهیم بود و در نیم فصل دوم عملکرد موفق‌تری را از این تیم می‌بیند.

حسینی با بیان این که تا چهارشنبه در اردوی کیش به سر می‌بریم، گفت: بعد از پایان اردوی کیش دوباره به مشهد باز می‌گردیم و تمرینات خود را دنبال می‌کنیم. احتمالا مرحله دوم اردوی خود را در امارات و یا ترکیه برگزار خواهیم کرد.

او در بخش دیگری از صحبت‌های خود به مطالب بیان شده از سوی مهدی تاج اشاره کرد و گفت: تنها مشکل حال حاضر باشگاه پدیده در اختیار گرفتن ورزشگاه ثامن برای برگزاری دیدارهای لیگ است. یک سری مباحث حقوقی از سوی اداره کل ورزش و جوانان استان مطرح شده که در حال بررسی و حل کردن آن هستیم. مساله‌ای که مطرح شد روی جنبه حقوقی نام باشگاه تاکید داشت ولی تیم پدیده در حال حاضر در موسسه ورزشی پدیده به فعالیت می‌پردازد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها