کد خبر: ۲۸۲۹۳
زمان انتشار: ۰۶:۵۱     ۰۶ آذر ۱۳۹۰
صفحه اصلی » کوتاهی حکام عرب در حق قدس
رهبران جنبش جهاد اسلامي فلسطين، با انتقاد از بی توجهی حکام عرب به قدس شریف و مسأله فلسطین، خواستارآزادی قدس از دست رژيم صهيونيستي شد.

"احمد المدلل" يکي از رهبران جنبش جهاد اسلامي به گزارش سرويس بين الملل 598 به نقل از شبكه العالم : اظهار داشت: فلسطين، مسجدالاقصي و قدس تنها به فلسطينيان اختصاص ندارد، بلکه متعلق  به همه مسلمانان است وهمه بايد براي آزادي قدس بپا خيزند.

"نافذ عزام" از رهبران جنبش جهاد اسلامی هم در سخنانی در جمع تظاهر کنندگان گفت: قدس ساليان سال سمبل امت اسلامي بوده واکنون، ظالمان صهيونيست آن راغصب کرده اند، و متاسفانه حاکمان عرب طي سالها و دهه هاي گذشته هيچ اقدامي براي آزادي آن نکرده اند.

دهها هزار نفر از طرفداران جنبش جهاد اسلامي فلسطين دیروز با برگزاري تظاهرات از مساجد غزه به سوي مرکز شهر، طرح هاي اشغالگران را محکوم کرده، و به رژیم اشغالگر درباره هرگونه تعرض به مسجد الاقصی و شهر قدس هشدار دادند.

"اسماعيل هنيه " رئيس دولت فلسطين در نوارغزه دیروز درخطبه نمازجمعه غزه گفت: از اينکه رژيم صهيونيستي مسجد الاقصي را به انحصار خود درآورده بسیارنگرانیم، اما رژيم صهیونیستی رفتني است وهيچ جايگاه و پايگاهي در قدس و سرزمين فلسطين ندارد.

اخبار ویژه
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها