کد خبر: ۲۸۲۵۸۳
زمان انتشار: ۱۳:۳۰     ۱۱ دی ۱۳۹۳
سرمربی تیم راه آهن گفت: «تمام خریدها با نظر من بوده است. 4، 5 بازیکن جدید راه آهن رزومه دار هستند.»

به گزارش پایگاه 598، علی لطیفی درباره آغاز دور جدید تمرینات تیم راه آهن عنوان کرد: «تمرین تیم از امروز به صورت رسمی آغاز می شود. امیدوارم با همه توان در تمرینات و مسابقات شرکت کنیم. هفته آینده برای برپایی اردوی 10 روزه به اصفهان می رویم. سعی می کنیم در اصفهان چند دیدار تدارکاتی داشته باشیم.»

 

وی درباره اینکه علیرضا علیپور با پرسپولیس قرارداد بسته است بیان داشت: «نمی دانم چه کسی به علیپور گفته قراردادت فسخ شده است که می تواند به پرسپولیس برود. این بچه را فریب داده اند و به طور حتم باشگاه راه آهن پیگیر بازگشت او به تمرین است.»

 

سرمربی راه آهن افزود: «بازیکنانی که از ما پول نگرفته اند و رفته اند در اختیار کمیته انضباطی فدراسیون قرار می گیرند. آنها باید در تمرین شرکت کنند و راهی جز این ندارند. فقط 4 بازیکن به نام های بهادر عبدی، مهدی زارعی، امین منوچهری و ابراهیم کریمی کمتر از بقیه پول گرفته اند و در حال رفع مشکل آنها هستیم.»

 

وی درباره مشکلات مالی باشگاه راه آهن خاطرنشان کرد: «شنیده ام که شرکت نفت قرار است اسپانسر باشگاه راه آهن شود. البته عابدینی بهتر می تواند در این باره نظر بدهد. اگر این اتفاق بیفتد خیلی مثبت است.»

 

سرمربی راه آهن درباره انتقاداتی که نسبت به بازیکنان جدید این تیم می شود گفت: «تمام خریدها با نظر من بوده است. 4، 5 بازیکن جدید راه آهن رزومه دار هستند. بقیه نفرات را هم تست گرفتیم و جذب کردیم.»

 

لطیفی درباره اینکه وضعیت ادواردو برای پیوستن به راه آهن به کجا رسید اظهار داشت: «اداواردو هنوز رسمی نشده است. اختیار فنی تیم با من است و احدی نمی تواند در این باره دخالت کند. او قرار نیست به راه آهن بیاید.»

كاپ

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها