کد خبر: ۲۸۲۵۴۹
زمان انتشار: ۱۲:۱۶     ۱۱ دی ۱۳۹۳
حمله موشکی به مراسم عروسی در ولایت هلمند در جنوب افغانستان حدود 30 کشته و بیش از 40 نفر زخمی بر جای گذاشت.
به گزارش پایگاه 598 به نقل از خبرنگار خبرگزاری فارس در کابل، بر اثر حمله موشکی شب گذشته به یک مراسم عروسی در منطقه «سنگین» ولایت هلمند، در جنوب افغانستان حدود 30 نفر کشته و بیش از 40 نفر از شرکت کنندگان این مراسم زخمی شدند.

بر اساس گزارش‎ها، زمانی که مراسم عروسی آغاز شده و شرکت‎کنندگان در محفل حاضر شدند چند موشک به مراسم پرتاب شده و شادی عروسی را به عزا تبدیل کرد.

مقامات امنیتی ولایت هلمند در مورد اینکه این موشک از سوی کدام گروه پرتاب شده اظهار نظر نکرده و شبه‎نظامیان طالبان نیز تاکنون در این خصوص سکوت اختیار کرده‌اند.

«شاکر» عضو شورای ولایتی هلمند با تأیید این رویداد دردناک اعلام کرد: آمار کشته‎شدگان در حال افزایش بوده و اکثر زخمی‎ها نیز جراحات سنگینی برداشته و امکان از بین رفتن آنها وجود دارد.

وی افزود: آمار ابتدایی کشته‌های این رویداد 30 نفر و زخمی‎شدگان بیش از 40 نفر برآورد شده و همچنین زخمی‎ها به بهترین و نزدیک‎ترین بیمارستان‎های این ولایت انتقال داده شدند.

«پاچاگل بختیار» فرمانده پلیس هلمند با تأیید این رویداد اعلام کرد: در این رویداد حداقل 20 نفر کشته و 24 کودک و 18 زن نیز زخمی شدند.

بختیار افزود: زخمی‎های این رویداد به بیمارستان‎های مناطق سنگین و «موسی قلعه» و شهر «لشکرگاه» مرکز این ولایت انتقال داده شده است.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها