کد خبر: ۲۸۲۵۲۳
زمان انتشار: ۱۱:۲۳     ۱۱ دی ۱۳۹۳
مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس گفت: «شاد کردن هواداران در اولویت اصلی من قرار گرفته و دوست دارم با پیراهن پرسپولیس از میادین خداحافظی کنم.»

به گزارش پایگاه 598، محمد عباس زاده درباره قرار گرفتن نامش در لیست مازاد سرخپوشان اظهار داشت: «من در روزهای گذشته در شوک قرار گرفته بودم و نمی دانستم چه کار باید بکنم. به پرسپولیس علاقه زیادی دارم و دوست نداشتم این تیم را ترک کنم. با صحبت هایی که با سرمربی تیم انجام دادم، خوشحالم در تیم باقی ماندم.»

 

او ادامه داد: «در این چند روزه من در شوک بودم و از لحاظ روانی در شرایط خوبی نبودم، اما خوشحالم که در پرسپولیس ماندم و هواداران مطمئن باشند این پیراهن را به سختی به دست آورده ام، به آسانی از دست نمی دهم. دوست دارم آنها را در نیم فصل دوم خوشحال کنم و مطمئن باشید در نیم فصل دوم با بقیه مهاجمان یک خط حمله پرقدرت درست می کنیم.»

 

پدیده فصل گذشته لیگ برتر گفت: «پرسپولیس در نیم فصل دوم بازی های سختی در لیگ و باشگاه های آسیا دارد و باید از حیثیت فوتبال ایران دفاع کند. مطمئنا نفراتی که به تیم اضافه شدند می توانند به تیم کمک کنند و مطمئن باشید پرسپولیس در نیم فصل دوم نسبت به نیم فصل اول روند رو به رشدی خواهد داشت و نتایج خوبی کسب می کنیم.»

 

عباس زاده در پایان اظهار داشت: «شاد کردن هواداران در اولویت اصلی من قرار گرفته و دوست دارم با پیراهن پرسپولیس از میادین خداحافظی کنم.»

دانشجو

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها