کد خبر: ۲۸۲۴۴۲
زمان انتشار: ۰۲:۰۱     ۱۱ دی ۱۳۹۳
 بانک ورزش – روزهای زیادی از اینکه فوتبال دوستان با دیدن بازی‌های ایمان موسوی، از ظهور یک پدیده ابراز خوشحالی می‌کردند نگذشته است.

خیلی‌ها تلاش او در میدان را دوست داشتند و معتقد بودند یک ستاره به فوتبال ما اضافه خواهد شد. اما امان از وقتی جنبه معروف شدن در افراد وجود نداشته باشد. او خیلی زود به حاشیه رفت و از استقلال کنار گذاشته شد و سپس سعی کرد ناتوانی‌اش در تمرین و زمین مسابقه را به مسائل دیگری ربط دهد. مصاحبه‌های جنجالی و کوبیدن مربی‌ای که زمان شاگردی موسوی بهترین مربی دنیا بود!

اما همیشه یک انتخاب درست می‌تواند مسیر زندگی آدم‌ها را تغییر دهد. ایمان موسوی هم این فصل انتخاب خوبی داشت اما... فولاد که با جوانان میانه خوبی دارد هم نتوانست برای موسوی کاری کند. موسوی هم چنین کاربردی برای فولاد داشت. اهوازی‌ها قصد داشتند او را به ملوان بدهند تا سیدجلال رافخایی را جذب کنند اما موسوی با این موضوع مخالفت کرد.

حالا شنیده شده موسوی که نیم فصل اول هم چندان به بازی گرفته نشد و تنها یک پاس گل حاصل تلاشش در هفده بازی بود، در نیم فصل دوم به طور کل نیمکت نشین می‌شود تا به نوعی باشگاه جواب مقاومتش مقابل معاوضه با رافخایی را بدهد.
مسلما تلاش بیش از حد این بازیکن در تمرینات می‌تواند نظر مربی و مدیران تیم را نسبت به او عوض کند اما با شناختی که از روحیه موسوی وجود دارد، بعید است او بجنگند و حقش را در زمین بگیرد. این بازیکن در حال حاضر در آبادان به سر می‌برد و رابطه چندان خوبی با فولاد ندارد اما باید صبر کرد و دید چه اتفاقی برای او رخ خواهد داد.

کاش او قدر خودش را بداند و بیش از این کاری به حاشیه نداشته باشد تا شاید کمکی هم به فوتبال بکند.
نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها