کد خبر: ۲۸۲۳۷۹
زمان انتشار: ۲۱:۴۹     ۱۰ دی ۱۳۹۳
گرت بيل:
گرت بيل سال گذشته با قيمتي نجومي به رئال مادريد پيوست و در اولين سال حضورش در جمع کهکشاني ها، به 4 افتخار ارزشمند همراه اين تيم دست يافت.
به گزارش "ورزش سه"، بیل روز گذشته در دوبی، هرگونه احتمال جدایی از رئال و پیوستن به منچستریونایتد را رد کرد و عنوان داشت که دوست دارد قراردادش با رئال که تا 2019 اعتبار دارد را تمدید کند. بیل امروز در صفحه اجتماعی خود نیز عکسی منتشر کرده که در آن، او کنار 4 جام کسب شده رئال در سال 2014 حضور دارد.


ساعتی پیش نیز مصاحبه ای از او در وبسایت رسمی باشگاه رئال مادرید قرار گرفت که برگردان آن در زیر می آید :

ارتباط با هواداران رئال

از حضور در رئال لذت می برم.از زمانی که به این تیم آمده ام، برخورد هواداران با من باورنکردنی بوده است.هنوز به زمان بیشتری برای یادگیری کامل زبان اسپانیایی نیازمندم. در این راه همه تلاشم را انجام خواهم داد. امیدوارم به زودی بتوانم یک مصاحبه به زبان اسپانیایی انجام دهم.

سال 2014

2014، یک سال فوق العاده برای من بود.به رئال آمدم تا افتخارت زیادی کسب کرده و در کنار بهترین ها بازی کنم و به همه اینها در همان سال اول حضورم دست یافتم.امیدوارم که در سال 2015، همچنان بهتر شویم و جام های بیشتری نیز کسب کنیم. به شخصه در زمین همه توانم را خواهم گذاشت.

بهترین گل

گلی که در فینال کوپا دل ری به بارسلونا زدم، بهترین گل من تا بدینجا برای رئال بوده. وقتی توپ را پشت بارترا انداختم، برای اینکه از او عبور کنم، مجبور شدم از زمین بازی خارج شوم.پس از آن، فقط به رسیدن به دروازه و گل کردن توپ فکر می کردم که خوشبختانه چنین شد.

کریستیانو رونالدو

کریستیانو یک بازیکن شگفت انگیز است. همه دنیا می دانند او چگونه فوتبالیستی است. بازی کردن کنار او یک موهبت است. کارهایی که او برای موفقیت رئال انجام می دهد، فوق العاده است.

قدرت بالای فاز تهاجمی رئال

خط حمله ای که ما داریم یک خط آتش وحشتناک است.من، بنزما و رونالدو از بازی کنار هم لذت می بریم و به خوبی با هم هماهنگیم.در فصل گذشته هم ثابت کردیم که چه توانایی هایی در کنار یکدیگر داریم.همچنان می خواهیم بهتر و هماهنگ تر در مسابقات ظاهر شویم.

تمرکز تیمی


در رئال، همه بازیکنان، 100 درصد به پیروزی فکر می کنند و کاملا روی همین مساله متمرکز هستیم. رئال تیمی است که از هر بازی برد می خواهد.

 دیدار مقابل والنسیا

این هم یکی دیگر از بازی هایی است که از آن پیروزی می خواهیم. برای این بازی، 100 درصد آماده ایم.واقعا برای حضور در این مسابقه هیجان زده ام. می خواهیم سال جدید را با سه امتیاز شروع کنیم.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها