کد خبر: ۲۸۲۳۶۳
زمان انتشار: ۲۱:۴۲     ۱۰ دی ۱۳۹۳
هافبک پرسپوليس ادعا مي‌ کند که تيمش مي‌ تواند در نيم فصل دوم نتايج خوبي بگيرد. اين در حالي است که پرسپوليس در نقل و انتقالات نيم فصل نتوانست مهره تاثيرگذاري بگيرد و اتفاقا نيلسون و رضا حقيقي دو بازيکن خوبش را هم از دست داد.
به گزارش598،مهرداد کفشگری در این باره به "ورزش سه" گفت: من شخصا به این تیم خیلی امیدوارم درست است که پرسپولیس مهره های زیاد اسمی نگرفته اما بازیکنان کوه انگیزه هستند. در این مدت حمید درخشان تمرینات بسیار سختی برای بازیکنان در نظر گرفته و شاید انگیزه بازیکنان جای نامشان را بگیرد. مطمئن باشید تیمی که انگیزه داشته باشد می‌ تواند کارهای بزرگ انجام بدهد.

او در مورد اینکه در فصل نقل و انتقالات از ذوب‌آهن پیشنهاد داشت هم گفت: فقط ذوب‌آهن نبود، من از تیم هایی پیشنهاد داشتم که خیلی بزرگتر از ذوب‌آهن بودند. اما همیشه هم گفته ام که مدیون پرسپولیس هستم و می‌ خواهم این تیم را همراهی کنم. هرگز فکری برای جدایی از پرسپولیس نداشتم.

هافبک پرسپولیس در مورد جدایی رضا حقیقی هم گفت: ما با جدایی رضا حقیقی فقط دو هافبک دفاعی داریم که بی تردید این تعداد برای تیمی که می‌ خواهد در لیگ قهرمانان و لیگ‌برتر بازی کند، کم است. خیلی ها می‌ گفتند من با رضا حقیقی مشکل داشتم. شاید اختلاف نظرهایی وجود داشت ولی ما همین الان هم که همدیگر را ببینیم با هم برخورد گرمی داریم و این چیزی نیست که بشود نام آن را اختلاف نامید.

نظرات بینندگان
نام:
ایمیل:
انتشاریافته:
در انتظار بررسی: ۰
* نظر:
جدیدترین اخبار پربازدید ها